Toon posts:

Canon Pixma ip5200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik mijn canon Pixma ip5200 binnengekregen.
Deze printer heeft een usb aansluiting aan de voorkant van de printer maar geen aansluiting voor usb aan de achterkant, dit vindt ik heel vaag...

Wat zijn jullie ervaringen met deze printer, en welk papier kan ik hier het beste bij kopen daar ik het Canon papier wat te duur vindt.

En wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van cartridges in Amerika, waar bestellen jullie die?

Met vriendelijke groet

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:56:
Gisteren heb ik mijn canon Pixma ip5200 binnengekregen.
Deze printer heeft een usb aansluiting aan de voorkant van de printer maar geen aansluiting voor usb aan de achterkant, dit vindt ik heel vaag...

Wat zijn jullie ervaringen met deze printer, en welk papier kan ik hier het beste bij kopen daar ik het Canon papier wat te duur vindt.

Met vriendelijke groet
voor de usb aansluiting, tja sommige fabrikanten kiezen daarvoor bij bepaalde printers voor de functionaliteit (om hem misschien op een laptop aan te sluiten) correct me if i'm wrong

voor het papier: hoe wil je gaan afdrukken moet het perfecte kwaliteit zijn?

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-02 13:01
ik weet niet wat je bedoeld met geen usb aansluiting aan de achterkant ?
mijn heeft aan de achterkant een usb aansluiting om de printer op de pc aan te sluiten.
en aan de voorkant een usb voor een digicam op aan te sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij zit volgens mij aan de achterkant van de printer geen USB aansluiting, kijk ik daar dan helemaal langs, waar zit die aansluiting precies?

Ik bedoel inderdaad fotopapier om op de hoogste kwalitiet uit te printen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 10:46 ]

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
ik heb de printer natuurlijk niet gezien maar volgens mij is de usb aansluiting aan de voorkant inderdaad om direct foto's te printen vanaf de camera kijk maar eens naar deze afbeelding
afbeelding google

en volgens de product pagina van Canon zit er wel degelijk een usb aansluiting voor de pc op
Canon pagina

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Aan de achterkant zit wel degelijk een USB aansluiting volgens mij (tenminste bij de ip5000 wel), die aan de voorkant is inderdaad een aansluiting om direct van je camera te printen.

Overigens heb je wel zo'n USB A -> B kabel nodig, de kant van je computer moet een gewone USB aansluiting zijn en aan de andere kant, moet een klein bijna vierkant stekkertje zitten.

Afbeeldingslocatie: http://217.77.130.186/pic/150/SOAG/545549.jpg

[edit] zo eentje dus

[ Voor 14% gewijzigd door Werkbouwtuig op 15-03-2006 11:15 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

NoTimeRemains

I know

rtfm? daar staat t vast wel in...

usb aan de voorkant is pictbridge (om direct van je camera naar je printer te gaan ipv via je pc)

This is the Way.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:04

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

En kijk voor papier eens naar bijvoorbeeld Ilford Pearl, erg mooi.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-02 15:54
Ik heb die ook, ip5200, en als je recht voor de printer staat, zit er gewoon nog een usb aansluiting aan de rechterzijde van de printer...
Pagina: 1