[W2Kserver] TS-profiel niet te verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Topicstarter
Heb hier bij een aantal gebruikers op een W2K Terminal Server dat het profiel niet lekker werkt.

Gebruikers hebben er geen bezwaar tegen als ze een nieuw profiel krijgen ( voor hen geen verschil in functionaliteit, behalve dat ze een aantal foutjes kwijt zijn) zolang ik hun favorieten maar niet weg gooi.
Tot zover geen probleem.
  • Ik dus gebruiker uit laten loggen.
  • Profiel van gebruiker op fileserver (roaming profiles op TS) apart gezet en map opnieuw aangemaakt.
  • Op TS gebruikersprofiel via "Rechtermuisknop op deze computer, Gebruikersprofielen" profiel opgezocht, is bij deze gebruiker de knop verwijderen "greyed out".... (Gebruiker is niet ingelogd).
  • Gebruiker staat niet bij geopende bestanden / shares / sessies iets open te houden.
  • Bij documents en settings geprobeerd profiel te verwijderen, roept dat ding dat er bestanden in gebruik zijn.....
  • Ik op Google en technet zoeken, die geven alleen aan dat je dan jezelf owner van die mappen moet maken. Gedaan, bestanden blijven deze foutmeldingen geven....(in gebruik, niet te verwijderen)
Wat nu??

(Voordat ik met deltree ga hakken wil ik eerst even zeker weten dat ik geen andere, nette, oplossingen over het hoofd zie.)

[ Voor 7% gewijzigd door Coach4All op 15-03-2006 09:52 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Profiel is blijven hangen - http://www.microsoft.com/...470e2f3582&displaylang=en installeren :)

Verwijderd

Terminal Server resetten.
Vervolgens met delprof.exe de profielen verwijderen, althans zo doe ik het altijd.

ps: Er is een mooie policy die er voor zorgt dat profielen automatisch verwijderd worden op de TS na het uitloggen van de gebruiker.