Ik heb inmiddels al aardig wat keren een PC in elkaar gezet en altijd zonder noemenswaardige problemen, althans niets waar ik niet uit kwam. Deze keer wil het me maar niet lukken, en bovendien zit ik ivm afstuderen erg krap in mijn tijd. Is er een tweaker in de omgeving Den Haag die het leuk vind om een PC stabiel aan het werk te krijgen?
Configuratie is als volgt:
- AMD X2 4200
- mobo Asus A8N5X
- Saphire Radeon 850XT
- Win XP pro
- 2048MB Ram
HD's:
2x een Samsung s-ata2 160GB schijf
1x een Maxtor diamondmax10 schijf van 160 GB, om onverklaarbare reden is dit een pata schijf.
Wat wil ik voor setup?
De 2 samsungs in een RAID0 (striping) mode.
De andere HD moet er in feite los in komen als een aparte toegankelijke HD waarmee ik van bepaalde mappen backups kan maken.
kennelijk heb ik mezelf een beetje overschat met deze setup. Daarom deze oproep: wie vind het leuk om te doen, heeft ervaring met het opzetten van een RAID-systeem en woont in de omgeving van Den Haag?
Ik ben natuurlijk best bereid om er een vergoeding voor te geven. Het is wel zo dat ik door de aanschaf van deze PC geen wereldschokkende bedragen kan betalen. In de eerste plaats zoek ik dus iemand die het doet omdat hij het leuk vind, en die de vergoeding als een leuke extra ziet.
Reacties:
msbevers AT gmail.com
Configuratie is als volgt:
- AMD X2 4200
- mobo Asus A8N5X
- Saphire Radeon 850XT
- Win XP pro
- 2048MB Ram
HD's:
2x een Samsung s-ata2 160GB schijf
1x een Maxtor diamondmax10 schijf van 160 GB, om onverklaarbare reden is dit een pata schijf.
Wat wil ik voor setup?
De 2 samsungs in een RAID0 (striping) mode.
De andere HD moet er in feite los in komen als een aparte toegankelijke HD waarmee ik van bepaalde mappen backups kan maken.
kennelijk heb ik mezelf een beetje overschat met deze setup. Daarom deze oproep: wie vind het leuk om te doen, heeft ervaring met het opzetten van een RAID-systeem en woont in de omgeving van Den Haag?
Ik ben natuurlijk best bereid om er een vergoeding voor te geven. Het is wel zo dat ik door de aanschaf van deze PC geen wereldschokkende bedragen kan betalen. In de eerste plaats zoek ik dus iemand die het doet omdat hij het leuk vind, en die de vergoeding als een leuke extra ziet.
Reacties:
msbevers AT gmail.com