[Google Adsense] Account geblokkeerd met vage reden?

Pagina: 1
Acties:
  • 498 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Een Google Adsense account die ik beheer is een tijd geleden geblokkeerd met de reden dat er 'ongeldige kliks zijn gegenereerd', nu kan dit best gebeurt zijn perongeluk of ondoordacht tijdens het bouwen van de website. Maar nu lijkt het dus niet meer mogelijk te zijn om mee te doen met het Adsense programma. Ik heb ondertusse meerder malen gemailt en gebeld, overigens bellen heeft geen zin want daar willen ze alleen met grote bedrijven zaken doen. Nou heb ik eindelijk laats een mail terug gekregen van Google, waarin mij gevraagt word begrip te hebben voor hun besluit, nou heb ik dat helemaal niet, want heb een uitgebreid mailtje gestuurt met uitleg hoe het gebeurt zou kunnen zijn en oprechte spijt laten blijken en gevraagt hoe dit opgelost kan worden, echter google lijkt niet meer mee willen werken, en stuurt gewoon een standaard mailtje terug met vriendelijke groet "Het adsense team"

Zijn er hier nog meer mensen die zich hard naast de kant voelen gezet door google en hoe nu verder? Iemand ooit een oplossing gevonden?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-01 13:36
Wat heb je precies gedaan, en staat in de regels dat dit niet mag? Wat is verder je staat van dienst bij de dienst? Heb je veel kliks normaal gesproken?

• maartenba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Zelfde voorgehad, een maand later terug een account aangemaakt, en na nog een maand ook weer geblokkeerd. Geen AdSense meer voor mij, dus.

• MrOizo
Ik had veel kliks en had een goede inkomsten. Wat ik me nu afvraag is er eigenlijk wel een goed alternatief voor adsense met goede inkomsten mogelijkheid en instelbaarheid en uitbetaling? Iemand die dit toevallig weet of zelfs al gebruikt als alternatief? Ik zou wel wat ervaringen willen horen.

• MrOizo
Heb zonet gebelt naar het kantoor in Nederland. Kreeg hier een vriendelijke man aan de telefoon, die mij helaas niet kon helpen. Er is maar 1 manier om google te bereiken hiervoor, en dat is via het contact forumulier maar daar hebben ze bij google dus lak aan, ze geven geen enkel gehoor aan je vragen en of uitleg. De medewerker erkent het groeiende probleem, maar zegt helaas niks hieraan te kunnen doen en vind het zelf ook erg vervelend dit steeds te moeten mede delen aan de mensen die bellen.

Het lijkt er dus op dat er geen manier is om normaal met google te kunnen onderhandelen dus dan maar een alternatief?! Maarja, heb nog niet veel replys met tips gezien hier? Iemand misschien?

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
Je hebt er toch echt verschillende, zoals Yahoo!, Oveture, et cetera. Een beetje Google-en doet wonderen ;)

Vormkracht10

• MrOizo
Leuk, maar als er mensen hun ervaaringen met deze 'alternatieven' kunnen mede delen zou ook wel fijn zijn. :)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 20:26
MrOizo schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:40:
Leuk, maar als er mensen hun ervaaringen met deze 'alternatieven' kunnen mede delen zou ook wel fijn zijn. :)
Zie ook het Webvertising ervaring topic hiervoor.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 16:54

markvt

Peppi Cola

Google adsense is een beetje lame tegen de tijd dat ze moeten schuiven gooien ze je account zo dicht.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Pagina: 1