Een Google Adsense account die ik beheer is een tijd geleden geblokkeerd met de reden dat er 'ongeldige kliks zijn gegenereerd', nu kan dit best gebeurt zijn perongeluk of ondoordacht tijdens het bouwen van de website. Maar nu lijkt het dus niet meer mogelijk te zijn om mee te doen met het Adsense programma. Ik heb ondertusse meerder malen gemailt en gebeld, overigens bellen heeft geen zin want daar willen ze alleen met grote bedrijven zaken doen. Nou heb ik eindelijk laats een mail terug gekregen van Google, waarin mij gevraagt word begrip te hebben voor hun besluit, nou heb ik dat helemaal niet, want heb een uitgebreid mailtje gestuurt met uitleg hoe het gebeurt zou kunnen zijn en oprechte spijt laten blijken en gevraagt hoe dit opgelost kan worden, echter google lijkt niet meer mee willen werken, en stuurt gewoon een standaard mailtje terug met vriendelijke groet "Het adsense team"
Zijn er hier nog meer mensen die zich hard naast de kant voelen gezet door google en hoe nu verder? Iemand ooit een oplossing gevonden?
Zijn er hier nog meer mensen die zich hard naast de kant voelen gezet door google en hoe nu verder? Iemand ooit een oplossing gevonden?