PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Uhm... Franks reactie echt wel begrijpelijk...
Juan was in dit nou zelf ook niet echt aardig. En ja dan crossposten is niet slim.
Sowieso maakt ook Juan dit draadje niet echt vriendelijk af.
Iemand die per ongeluk crosspost kan gebeuren maar deze was niet 'per ongeluk' gok ik...
Juan was in dit nou zelf ook niet echt aardig. En ja dan crossposten is niet slim.
Sowieso maakt ook Juan dit draadje niet echt vriendelijk af.
Iemand die per ongeluk crosspost kan gebeuren maar deze was niet 'per ongeluk' gok ik...
Ik kan Frank zijn reaktie wel begrijpen hoor.
Ik pak hem er nu uit terwijl er meer zijn die het doen (sorry Frank
)en ook Juan is dus zomaar een willekeurige 'pick'
(en ja die andere vraag van hem(Juan) hoort ook niet thuis op GoT)
[Edit:] Nu niet meer dus. hij blijft op deze forum vervuilende manier de 'eigen rechter' uithangen'
Ik pak hem er nu uit terwijl er meer zijn die het doen (sorry Frank
(en ja die andere vraag van hem(Juan) hoort ook niet thuis op GoT)
[Edit:] Nu niet meer dus. hij blijft op deze forum vervuilende manier de 'eigen rechter' uithangen'
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Er is de laatste tijd nogal veel computer argressie bij die lui ja... En dat merk ik ook aan mensen om me heen. Veel mensen die het stoer vinden om een potje te schelden of stoer te doen 
En al die mooie regeltjes worden lang niet nageleefd (geen verwijt aan de moderators etc., meer aan de users van dit forum).
Hoe dit tegen te gaan is me nog niet duidelijk, misschien wat meer optreden van de moderators?
(en als er nog wat hulp nodig is
hier ben ik)
En al die mooie regeltjes worden lang niet nageleefd (geen verwijt aan de moderators etc., meer aan de users van dit forum).
Hoe dit tegen te gaan is me nog niet duidelijk, misschien wat meer optreden van de moderators?
(en als er nog wat hulp nodig is
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD