Toon posts:

NV silencer 5 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi jongens.

Ik heb nu het volgende kaart: Asus V9999 GT 256MB AGP. Nu heb ik niets wetend de NV Silencer 5 gehaald dus niet de REV 3 versie. Dus niets vermoedend haal ik me stock cooler er af en probeer me NV Silencer er op te zetten. Alles ging goed tot ik dus tot me stomme verbaazing keek dat het FAN kabel/connectortje niet op mijn kaart kan. Dus laat ik het zo zeggen stock cooler heeft een kleinere connector dan de NV Silencer. Nu wou ik weten of er hier geen oplossingen voor zijn? Zit ik nu met een Silencer waar ik niks aan heb? Hopelijk niet maja :)

EDIT: laat maar mensen ik heb beetje zitten knutsellen en heb de kabeltje van de oude koeler er af geknipt en aan de NV Silencer gehangen. En dit alles met een beetje tape :) nou tot nu toe werkt alles goed en ben ik tevreden :D

Dus dit kan eigenlijk op slot weer :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 02:22 ]

Verwijderd

Kabeltje past zeg maar op je moederbord. :X
Dan kun je zelfs de snelheid regelen met Speedfan. Wonder der techniek he? :z

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken op me moederbord maar kon dus niks vinden waar ik hem op kon aansluiten. En op de wijze hoe ik het gedaan heb is het me ook al gelukt + ik kan nog steeds de snelheid regelen van me fan. maar toch nog bedankt voor je reply.