Computer kan ipod niet meer vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 14:50
Een vriendin van mij heeft 2 weken geleden een IPOD gekocht, deed het allemaal perfect alleen nu 2 weken later dus kan de computer de ipod niet meer vinden. De IPOD kan verder wel liedjes afspelen maar ze kan dus geen liedjes meer op haar Ipod zetten. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb al gekeken bij apparaat beheer etc. maar het lukt me niet. Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

graag wat meer info gewenst?

Wat heeft ze in de tussentijd gedaan? Bv firmware ge-upgrade?

Op welke OS draait de computer, wat is 't voor iPod, welke firmware bevat de iPod...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was niet nodig..

Back ontopic:
Misschien heeft ze een keer apparaat veilig verweideren gedaan bij Windows (rechtsonderin de taakbalk)? Heb ik zelf ook een keer gedaan. Ik geloof dat het pakken van een andere usb poort toen wel hielp.

edit: ik ging hier uit van windows ;)

Bij Mac OS X zou ik het probleem niet weten. Zelf nooit problemen gehad met mijn iPod onder Mac OS

[ Voor 38% gewijzigd door leon1e op 15-03-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:58
Was niet nodig..

[ Voor 95% gewijzigd door leon1e op 15-03-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer een andere pc. Installeer de software opnieuw. Refresh de USB drivers. Genoeg om nog uit te proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 14:50
Het is een iPOD Nano op windows XP. Ik ga een even kijken wat er gebeurt als ik dat doe wat jullie zeggen, Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb het probleem zelf ook gehad met de iPod van m'n vriendin. Een andere USB-poort lostte het toen op. Ook bij mij betrof het WindowsXP

[ Voor 37% gewijzigd door leon1e op 15-03-2006 20:30 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook weleens gehad, probeer de iPod eens te resetten (zie handleiding), dat staat ook als remedie in de handleiding.

[ Voor 4% gewijzigd door leon1e op 15-03-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Hallo basproffesional,

Zoals je mischien wel weet verwachten wij van onze users altijd een klein beetje eigen inzet, deze vraagstelling was vrij makkelijk te achterhalen met de search. Ik zou je dan ook willen verzoeken om nog eens rond te neuzen in de zoek resultaten, en als het dan nog niet lukt mag je gerust een nieuw topic starten maar dan wel graag met een duidelijke startposting.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.