Toon posts:

Koreaanse taal of Asus wl500g router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stom stom stom maar ik heb de verkeerde firmware (WL500g_1.9.5.0_KR.trx) geupgrade op mijn router. Natuurlijk heb ik geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen en weer de engelse firmware ( WL500g_1.9.5.0_EN.trx) er op te zetten maar die koreanen zijn blijkbaar erg taai... ik krijg ze er niet vanaf.... mijn router werkt verder nog wel en is benaderbaar maar ik heb geen zin in een koreaanse cursus...
Wie kan mij helpen om alles weer te herstellen?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op de CD staat een utility om een firmware recovery te doen. In de handleiding staat wel hoe je moet flashen, maar goed: power eraf, reset knopje ingedrukt houden, power erop, knopje loslaten en dan moet de power led knipperen. Dan is ie in flash mode en kun je de firmware erin zetten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de supersnelle reaktie.... ik ben op de cd aan het zoeken en hoop dat ik er uit ga komen...
Ik ebn nu bezig om file: Firmware_1.6.5.3_GPL.tar uit te pakken en dan maar hopen dat ik daar iets mee kan. Als iemand me een beetje op weg kan helpen dan graag want dit is (gelukkig) niet mijn dagelijkse bezigheid....

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels opgelost; maar eigenlijk heb je de recovery cd niet eens nodig: gewoon in root naar installatiemap van je router gaan en in Map ASUS/Wireless Router Utilities/

en daar aanklikken:
RescueR.exe

Nu de nieuwe (te downloaden) firmware aanklikken en uploaden... kind kan de was doen.
Wel ff zorgen dat je niet de Koreaanse versie upload naar de router...