Toon posts:

Dvd maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, wie weet een programma die aan de volgende eisen voldoet om een dvd te maken(moet een trail zijn of freeware) het mogen ook meerdere programma's zijn

- Stukjes achter elkaar zetten die met verschillende camera's zijn gemaakt, zonder dat kwaliteit achteruit gaat.
- Menu in de dvd maken.
ik kan dit maar niet vinden :(

groeten Kroepmoes

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Roxio easy media creators kunnen dit, maar Nero 7 kan dit ook. (6 ook dacht ik)

[ Voor 13% gewijzigd door MensionXL op 14-03-2006 18:57 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Juppehup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-08 09:34

Verwijderd

Topicstarter
Met nero kun je de film niet bewerken,. ik zal dat andere prog es proberen

Verwijderd

Adobe Premiere Pro + Encore DVD

Ik denk dat je daar wel een trial van kan krijgen... wel duur als je het wil kopen...

Edit: Encore DVD kan genoeg zijn als het alleen maar HEEL simpel montage werk is, maar premiere is er natuurlijk voor bedoeld...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 19:07 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Pinnacle Studio. Eenvoudig in gebruik en toch behoorlijk uitgebreid voor het meeste huis, tuin en keuken werk. Premiere is een behoorlijke stap hoger en vergt meer leertijd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 22:50
Volgensmij zoek je toch echt verkeerd/niet. Er is meer dan genoeg te vinden. Er zijn op het internet zat tutorials te vinden over om deze dingen gratis te doen. Het is wel zo dat ik geen gratis programma ken dat alles doet. Je moet gewoon een paar losse tutorials zoeken en daarvoor hebben ze iets heel moois google.com.

Verwijderd

@Microkid

Pinnacle is misschien makkelijker, maar pinnacle is ontzettend instabiel, en heeft (bij mij iig) vaak moeite met DVDs branden... En premiere is niet zo heel moeilijk, zeker met een paar goede tutorials...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmm, instabiel is een groot woord. Ik heb er anders totaal geen probleem mee, en velen niet, gezien de populariteit :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1