[MSI K8N-SLI platinum] Boot niet

Pagina: 1
Acties:

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 15:45

Swordlord

Act first, think never

Topicstarter
Ik denk dat de topic wel redelijk duidelijk is... ik heb al geprobeerd om hier wat over te vinden met google maar daar kwam ook niet op veel goede raad uit.

Het is een totaal nieuw systeem maar probleem is, hetheeft totaal geen beeld, Geen bios bleebs, helemaal niks

De hardware:
amd X2 4200+
Transcend 2x512 ram geheugen
XFX 7800 GT
Tagan 480W voeding.

Begin tochal redelijk wanhopig te worden nu....

Verwijderd

En als je de processor / videokaart loshaalt en dan probeert te booten? Gaat het mobo dan niet piepen?

Trouwens: slaan je fans wel aan? Gaat er een ledje op het mobo branden (vaak een teken dat er stroom op komt te staan). Als dit niet het geval is, ligt het dan wel aan je mobo? Je voeding kan ook de boosdoener zijn...

Om de processor en de videokaart uit te sluiten, kan je die misschien bij iemand anders testen?

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Topicstarter
VGA en CPU zullen niet het probleem zijn denk ik.. aangezien ik het systeem eerst zeer kort(2 dagen) heeft gedraait met een asus a8n-sli SE ( waar ik overigens niet tevreden over was). Alles deed het perfect daarop.
Alle componenten werkte fatsoenlijk.

Alle fans slaan overigens wel aan, ledje op mobo brandt.

***EDIT***
ff ter zekerheid geprobeerd of hij wel gaat piepen zonder VGA.
hij begint niet te piepen.

[ Voor 6% gewijzigd door Swordlord op 14-03-2006 19:40 ]

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Topicstarter
Ik denk dat ik maar rustig kan concluderen dat het mobo compleet gaar is.
Morge maar weer naar de winkel.. men 4de bestelling doen.... alle andere prut ligt hier onderhande al 2 weken niks te doen