DVD SCSI?

Pagina: 1
Acties:

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Ik zoek me wezeloos naar een redelijk betaalbare interne SCSI DVD drive.

Via Google kom ik in NL weinig shops tegen die dit aanbieden, via de GOT search kom ik alleen een pioneer 305s scsi dvd drive tegen die nu nog nieuw 145 euro moet kosten en in de pricewatch staat alleen nog maar IDE spul.

IDE DVD-drives zijn al voor 20 euro per stuk te koop, dan moet een simpele SCSI DVD-drive toch ook nog wel voor een euro of 40-50 te krijgen zijn?
Iemand die mij in mijn zoektocht kan helpen?

Ze zijn om een HP SCSI CD-Rom tower te upgraden met DVD drives.

Verwijderd

ik heb hier een scsi dvd speler van HP liggen, deze is 6x niet snel, maar ze zijn er dus wel.
ik geef toe, ze zijn niet makkelijk te vinden.

wel is het een beetje onzin om een hoop geld in een scsi cd rom tower te investeren. voor heel wat minder koop je een netwerk dvd speler met een hardeschijf dr in

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 17:23 ]

• pgroep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-02 19:55
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:21:
ik heb hier een scsi dvd speler van HP liggen, deze is 6x niet snel, maar ze zijn er dus wel.
ik geef toe, ze zijn niet makkelijk te vinden.

wel is het een beetje onzin om een hoop geld in een scsi cd rom tower te investeren. voor heel wat minder koop je een netwerk dvd speler met een hardeschijf dr in
Hallo

Ik heb er hier een liggen dvd speler scsi, is nog in bedrijf maar wil er vanaf, als je even je mail adres doorgeeft, dan neem ik contact met je op. Misschien dat we tot een deal kunnen komen

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-02 13:15
Ik denk niet dat dat is wat hij bedoeld ;)
Hij wil een hele tower vervangen, dus zal er allicht meer nodig hebben dan 1 stuks

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 17:59

TheBorg

Resistance is futile.

Pioneer DVD-U05S
Toshiba SD-M1401 10x/40x
IBM FC 2635 16x/48x

Zijn wel moeilijk te vinden ja. Volgensmij is alleen de Pioneer nog verkrijgbaar (40 Euro).

• BlueFlame
pgroep, Bedankt, maar zoals arnoman al zegd heb ik dr een stuk of 7 nodig.

TheBorg,

Ik zoek me een ongeluk maar kan die Pioneer alleen ergens vinden waar die 175 euro per stuk !?!?! kost...

had jij een linkje naar een shop (desnoods één in et buitenland?) waar die voor +- 40 euro te koop is?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou als ik jou was eens contact opnemen met een groothandel. Als je er een x-aantal nodig hebt, willen ze vast wel korting geven ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BlueFlame
Goedkoopste die ik heb gevonden is een HP DVD-Drive. (A5220-67003) :*)

Deze is alleen in nl. niet te krijgen ;( (voor een redelijke prijs, en nee, 300 euro vind ik NIET redelijk 8)7 |:( ) en in amerika voor +- 70 dollar per stuk (excl. verzend kosten) :'( .

Heb nu maar marktplaats etc. afgestruind op zoek naar 2e hansjes en hier zijn ze te vinden voor +- 20 euro p.st. :D _/-\o_
maar dan moet je natuurlijk altijd maar afwachten of, en zoja hoelang, deze het nog doen... :/

Verwijderd

is het niet gewoon goedkoper een dvdtower ernaast te zetten?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zoek een modelnummer op, zoek een shop in NL die redelijk wat van dat merk leverd, en mail ze eens of ze ook het product met het door jouw gezochte typenummer kunnen leveren. Dan gaan zij er wel actheraan bellen / mailen / zoeken bij leveranciers :)

Verwijderd

persoonlijk zou ik kiezen voor de Sd-m1401 (leest sommige kopieer-beveiligingen 1 op 1.)

• BlueFlame
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:15:
is het niet gewoon goedkoper een dvdtower ernaast te zetten?
Nou, ik neem voorlopig genoegen met drie stuks.

De eerste gisteren binnengehad en na een upgrade van de cd server firmware werkte het :D

En een komplete dvd tower is redelijk prijzig...

• ESP_Explorer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-12-2023
ik had ooit hetzelfde probleem en toen heb ik dit via ebay gekocht:

prijzig ik weet het (ik was toendertijd iets van 40 euro kwijt) maar het voordeel is wel dat als je ooit een nieuwe brander koopt je dit dingetje over kan prikken

[ Voor 10% gewijzigd door ESP_Explorer op 21-03-2006 17:32 ]

Pagina: 1