Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Close & Submit gaat naar preview

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Topicstarter
Beetje rare topictitel, maar goed. :)

Ik postte zojuist een slotmessage, en omdat ik er nogal een verhaal werd ging ik eerst even naar Preview Message, om daarna met back terug te gaan naar de quickreply, zodat ik beschikking had over m'n 1337e modknopjes. :P Na het drukken van close & submit ging ik echter eerst naar preview, alwaar ik daar 'Verstuur bericht' moest drukken om m'n bericht te posten. Ik heb niet gecontroleerd of het topic toen al gesloten was. :)
edit:
Net bij een ander topic in de TrashCan dit uitgeprobeerd, maar het topic wordt wel al gesloten. :)

Ik gebruik hier Firefox 1.5.0.1 op Windows XP Service Pack 2 (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.1) Gecko/20060111 Firefox/1.5.0.1)

[ Voor 10% gewijzigd door pasta op 14-03-2006 17:12 ]

Signature

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik snap wel wat er fout gaat; de preview overschrijft de actie van het formulier naar 'preview'; als je op 'back' drukt dan zal die actie dus niet teruggaan naar de default 'send'. Dan zal ik in de close&submit functie dus expliciet die actie op 'send' moeten zetten om dit geval te voorkomen.

will fix in due time :P

Intentionally left blank

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33
Niet dat ik verder ook maar enig idee heb hoe die knop er uit ziet hoor maar is het niet veel logischer als die knop "submit & close" heet, je slotje wordt gepost waarna je het topic sluit ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee, de functie zet de topic-status in het admin-formulier op 'Closed' en submit vervolgens het formulier :P

Intentionally left blank

• djluc
  • Laatst online: 16:33
crisp schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:57:
Nee, de functie zet de topic-status in het admin-formulier op 'Closed' en submit vervolgens het formulier :P
Tsja, zo kan je het natuurlijk ook zeggen ;)

• OnTracK
  • Laatst online: 16:36
Omdat modjes ook in gesloten topics kunnen reageren, en hiermee dus te voorkomen dat users reageren nádat een modje z'n sluitpost heeft gesubmit en voordat het topic dicht zit.

(dat ziet er nogal vreemd uit nl.)

[ Voor 12% gewijzigd door OnTracK op 15-03-2006 00:20 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

fixed in 1.9.4

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.