CD koffer

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:32
Hi All,

Ik ben toe aan een nieuwe DJ koffer en ben een beetje aan het rondkijken. Het meeste van dit spul (lees: haast AL) het spul is te koop bij de cd/cdr shops op het internet en moet ik het doen met een wazig al 100 keer verkleind plaatje.

Ik zoek een koffer met al sleeves erin *met nummertje* die je dus voor verschillende hoeveelheden kan krijgen. Nu vraag ik mij het volgende af wat ik niet op de plaatjes kan ontdekken

De koffer biedt bv plaats aan 600 cd's/dvd's nu krijg je daar 300 DUBBELE sleeves bij. Ik ben zo verdomd nieuwsgierig hoe zo'n dubbele sleeve eruit ziet. Is het 1 iets " dikkere" sleeve zodat er twee cd/dvd'tjes inpassen OF zijn het twee sleeves aan elkaar geplakt met alletwee dus het eigen compartimentje?

Wie kijkt even in zijn koffer ;)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb zo'n ding voor 600 cd/dvd's. en het is gewoon een iets dikkere versie, iig is er niks aan elkaar geplakt oid. Gewoon een iets dikkere met een "tussenschotje" :) .

edit: ff ideetje hoe het eruit ziet van mijn oude 300 versie koffer, sleeves zijn nl. exact hetzelfde:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/paulkamminga/1.jpg

en dat kleurverschil van die sleeves (wit/blauw) komt omdat ik de eerste 200 sleeves uit mijn nog oudere koffer had overgezet, vandaar :P

[ Voor 58% gewijzigd door kamstra op 14-03-2006 16:45 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• xon
AH dit is de info die ik nodig heb :-)

Dit (foto) is de geen met 300 sleeves neem ik aan?

Ik ben (radio) dj dus haal ze er erg vaak in en uit. Ook selecteer ik vaak de platen door ze langs te " flapperen" (overzicht van de tracks staan op een geprint voorblad voor de cd). Dit wordt nu wat lastiger omdat de info dan eigenlijk aan de achterkant staat.

Zal waarschijnlijk dus een koffer worden met 2 keer zoveel capaciteit als ik nodig heb zodat ik ze enkel kan gebruiken.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

xon schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:53:
AH dit is de info die ik nodig heb :-)

Dit (foto) is de geen met 300 sleeves neem ik aan?

Ik ben (radio) dj dus haal ze er erg vaak in en uit. Ook selecteer ik vaak de platen door ze langs te " flapperen" (overzicht van de tracks staan op een geprint voorblad voor de cd). Dit wordt nu wat lastiger omdat de info dan eigenlijk aan de achterkant staat.

Zal waarschijnlijk dus een koffer worden met 2 keer zoveel capaciteit als ik nodig heb zodat ik ze enkel kan gebruiken.
is idd koffer voor 300
bedenk wel dat als die koffer helemaal vol zit (voor en achterkant sleeves gevuld dus) dat er weinig ruimte meer is voor dat flapperen, dus ik zou ze als ik jou was dan idd enkel gaan gebruiken :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• xon
Sja ik heb nu zo'n 160 cd's..met een beetje uitbreiding over de komende jaren wat extra genomen.

Dus ben gegaan voor de 520 versie in een mooi zwart kleurtje (hebben ze alleen in luxemburg)

http://shop.cdfreaks.com/index/1/2/31/730

thanks voor je hulp in iedergeval

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
je kan overwegen om twee kolommen op het voorblad te zetten zodat je aan de voorkant ziet wat er op de achterkant staat. dan verlies je niet de helft van je capaciteit

• RGL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 09:19

RGL

Deze koffers heb ik afgelopen weekend zien staan op de zwartemarkt te Beverwijk
Grijze zowel in zwarte uitvoering heb ik ze gezien...

Zit te denken om http://shop.cdfreaks.com/index/2/2/31/732 << deze aan te schaffen... koste 50 eu op de ZW.

linkje computermarkt gelegen op de zwartemarkt: http://www.debazaar.nl/computermarkt.html

Greets...

[ Voor 22% gewijzigd door RGL op 23-03-2006 13:57 ]

Pagina: 1