Toon posts:

Livebox Crashed bij meerdere connecties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit hier bij een vriend van mij op LAN. hun hebben wanadoo ADSL alleen zodra ik iets van 4 bestanden download houd de livebox er mee op en moet hij gereset worden...

Ik heb al wat gezocht maar kom alleen op die [Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel ****) topics uit waar enorm veel spul staat en ik niet zo wat kon vinden wat er mee te maken had.

Het netwerk hier ziet er ongeveer zo uit:
LiveBox
PC1 (WireLess)PC 2 (WireLess)
PC3 (LAN - CrossCable (Mijn PC dus))

Iemand die een oplossing heeft of een directe link/zoekterm weet waar ik wat aan heb?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:27:
Hallo,

Ik zit hier bij een vriend van mij op LAN. hun hebben wanadoo ADSL alleen zodra ik iets van 4 bestanden download houd de livebox er mee op en moet hij gereset worden...
Beetje weinig ter zaken doende info joh ;).

Hoe download je de bestanden ?
- P2P (eMule, limewire, bittorrent)?
- Download accelerators ?
- "gewoon" IE ?

Wat doet het modem:
- Linesync valt weg ?
- Is het modem nog te pingen na de crash ?

Livebox situatie:
- Welke firmware versie ?
- Nog speciale instellingen gemaakt ?

In het geval van P2P downloads kan het helpen om in je download client het maximale aantal connecties fors lager te zetten, dan loopt de "tabel" van connecties in het modem niet "over".

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:36:
[...]

Beetje weinig ter zaken doende info joh ;).

Hoe download je de bestanden ?
- P2P (eMule, limewire, bittorrent)?
- Download accelerators ?
- "gewoon" IE ?

Wat doet het modem:
- Linesync valt weg ?
- Is het modem nog te pingen na de crash ?

Livebox situatie:
- Welke firmware versie ?
- Nog speciale instellingen gemaakt ?

In het geval van P2P downloads kan het helpen om in je download client het maximale aantal connecties fors lager te zetten, dan loopt de "tabel" van connecties in het modem niet "over".
- Ja ik download "gewoon" met IE.
- Wat hij precies doet weet ik niet, ik weet zo niet of ik hem kan pingen nooit getest maar kheb iig geen verbinding met de buitenwereld meer.
- En de livebox is nog helemaal standard zoals hij is gekregen toen ga ik vanuit, ze zijn hier niet zulke freaks dat ze weten dat ze dat ding ook nog kunnen instellen :P