Toon posts:

Wat is het beste codec pack

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij wegwijs maken in codec packs. Ik zoek een goed codecpack voor het afspelen van verschillende divx,avi,3gp (gsm) films welke kan je me aanraden?

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
www.free-codecs.com

veel succes :Y)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-08 20:50

erhan12

PMD

k lite codec pack (google)

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoewel niet echt een codec pack, is toch ffdshow aan te raden, Het decodeert bijna alles.

[ Voor 19% gewijzigd door Juup op 14-03-2006 16:03 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik gebruik ffdshow of Xvid en dat bevalt prima, ik geloof dat ik de laatste tijden vooral ffdshow gebruik.
Nadat ffdshow geinstalleerd was heb ik geen probleem meer gezien met codecs op mijn systeempje. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door _Dune_ op 14-03-2006 16:06 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 14:15
Nimo gebruiken, FFD show uitschakelen(werkt niet super in Nimo), Xvid in schakelen eventueel nog mp3 codecs in en uitschakelen naar keuze en dan speelt ie alles af :D. Of anders gewoon VLC

http://www.videolan.org/vlc/

[ Voor 9% gewijzigd door CR35 op 14-03-2006 16:06 ]

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
www.codecguide.com

En dan het K-Lite Mega Codec Pack (bevat o.a. ffdshow).
Ik kan altijd alles afspelen. Het enige wat ik verder nodig heb is Winamp. Maar zelfs dat zou ik weg kunnen laten want BSplayer en WindowsMediaPlayer Classic zijn inbegrepen (optioneel).

Verwijderd

ik ben met de alternative serie zeer tevreden, die installeert min of meer de officiële codecs ZONDER extra software, gewoon voor wmp dus.
zoeken @ google: divx alternative/real alternative/quicktime alternative/......

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:59:
wie kan mij wegwijs maken in codec packs.
Dat kan ik denk ik wel. :)
Ik zoek een goed codecpack
Google zal vast wel wat te bieden hebben. :)
voor het afspelen van verschillende divx
[google=divx codec] :),
avi
AVI is een container, en kan dus verschillende codecs bevatten, zie voor meer informatie o.a. Wikipedia
3gp
[google=3gp codecs]
welke kan je me aanraden?
Ik neem aan dat je met al deze google resultaten toch wel genoeg moet kunnen vinden. :) Zie eventueel ook de SA-FAQ. Hoe dan ook, nog een topic hierover is eigenlijk vrij zinloos, hier valt meer dan genoeg over te vinden, en wij kunnen niet oordelen wat jij fijn vindt. Zo zweert de een bij K-Lite Codec Pack, terwijl de ander gewoon de losse codecs installeert. :) Ikzelf gebruik VLC, welke de codecs gewoon in de speler heeft gefrot. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.