Toon posts:

Sitecom DC 207 Router.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zag de sitecom dc 207 voor 25 euro in de nieuwe media markt folder en vroeg me af of het wel een goed ding is, aangezien ik 'm wou gaan kopen.

Ik heb ADSL Family(wanadoo) met een speedtouch modem. misschien dat jullie ervaring met deze router hebben en me kunnen vertellen waarom ik 'm wel/niet moet kopen?

Bvd,
Yass

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
wat heb je al gevonden over dat ding? specs endergelijke

Waarom zou je willen wisselen van router?

[ Voor 4% gewijzigd door andreict op 14-03-2006 15:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen router, ik heb nu een gewoon modem waar 1 pc op aangesloten zit, maar ik wil dus met meerdere pc's internet connectie hebben, bijv op mijn laptop oid.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:05:
Ik heb nog geen router, ik heb nu een gewoon modem waar 1 pc op aangesloten zit, maar ik wil dus met meerdere pc's internet connectie hebben, bijv op mijn laptop oid.
en heb je al eens gezocht naar reviews van goedkope routers?
Ga dan na of je wifi wil enz enz.

Als je al iets gevonden hebt wat is dan je conclusie en wat heb je dan gevonden?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:44
Volgens mij is deze E.O.L. kan niets vinden op website van Sitecom en internet en volgens deze website stamt deze router uit 2004.

Wat zonde dat je nèt het "verkeerde" abonnement hebt voor het Speedtouch modem. Deze kun je instellen als modem/router, echter niet op Wanadoo Family.

E-tech heeft ook een leuke router met USB printerpoort.