Toon posts:

Laptop harde schijf probleem vaio PCG-F801/A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten krijg ik heel snel te zien operating system not found?

Ik heb em een keer op de kop gehouden en geschroefd (tot het toetsen bord durfde toen niet meer verder en weer dicht gemaakt).

Toen deed hij het weer een half uur.

Nu een portie lef een nieuwe schroevendraaier set en een paar maanden later .
heb ik besloten om het nog een keer te proberen

Anyway heb zelfs het toetsenbord los gekregen van mijn labby en zie de harde schijf (wat is ie schattig klein. Maar ik zie niet de brede platte data kabel die ik van plan was om aan te drukken.

Wat moet ik aandrukken? om ervoor te zorgen dat ie mijn harde schijf weer ziet zodat ie niet meer zegt. Operating system not found

oja tis een sony vaio PCG-F801/A
p500
128mb
6gb

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 02:24 ]

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
stop met zoeken, je harddisk is dood

tis een drama harddisk, heb hem zelf ook gehad....

Verwijderd

Topicstarter
echt waar? :'(

Ok. hoe krijg ik em eruit?

Verwijderd

Topicstarter
Laptop weer dichtgemaakt en hij doet het nog steeds

Alleen is de operating system nog steeds aanwezig (ondanks dat ik aan de harde schijf heb lopen friemelen.)

Snap nog steeds niet dat ie die ene keer dat ik em ondersteboven hield voor de 1ste reperatie poging. hij het gewoon weer deed.

Maar goed ik denk dat ik een harde schijf toch moet gaan halen

Verwijderd

Topicstarter
Nu doet hij het weer? (extreme topic kick)

ik heb wel de diskkete drive eruitgehaald. is dat een goede reden om je operating system weer te vinden?

Ik had bijna een nieuwe harde schijf gekocht. Ik snap er niet veel van. En zat wat gevens op te zoeken en toen las ik ergens dat het probleem van een operating system not found kon liggen als er een diskette inzat. (Er zat geen diskette in mijn wel zo'n speler dus die heb ik er maar helemaal uitgehaald)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
En na 2 dagen perfect werken.

Is ie weer terug bij operating system not found.

Gek word ik er van. Dode harde schijven doen het na driemaanden toch niet opeens weer perfect?
Pagina: 1