nieuws: Torrentsite Dutchnova gooit bijltje erbij neer
Deze tekst in het draadje "Torrentsite Dutchnova gooit bijltje erbij neer"
Prima als de schrijver van het stuk deze mening heeft, maar waarom plaatst hij die mening dan niet gewoon als reactie op het nieuwsbericht? Ik vind dat het nieuwsbericht neutraal moet zijn en dus op feiten gebaseerd moet zijn. Ik zit niet te wachten op de mening van een tweaker nieuwsposter. Ik wil feiten lezen in het nieuwsbericht. Meningen horen daaronder, tussen alle andere reacties in.
Deze tekst in het draadje "Torrentsite Dutchnova gooit bijltje erbij neer"
Kan iemand mij uitleggen waarom bovenstaande zin in het nieuwsbericht staat.aldus de Dutchnova-beheerder, die het wellicht niet erg vindt als iemand hem een cent afneemt, maar waarschijnlijk wel als een paar duizend mensen hetzelfde zouden doen.
Prima als de schrijver van het stuk deze mening heeft, maar waarom plaatst hij die mening dan niet gewoon als reactie op het nieuwsbericht? Ik vind dat het nieuwsbericht neutraal moet zijn en dus op feiten gebaseerd moet zijn. Ik zit niet te wachten op de mening van een tweaker nieuwsposter. Ik wil feiten lezen in het nieuwsbericht. Meningen horen daaronder, tussen alle andere reacties in.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit