Toon posts:

MS Visio 2003 folder structuur template

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb weinig ervaring met Visio 2003 en nog minder de tijd om mij erin te verdiepen.
Wat ik moet doen is eigenlijk erg simpel.
Een diagram maken van de folderstructuur van een windows xp pctje.
Natuurlijk kan ik de standaard Organigram gebruiken maar dat neemt naar mijn mening teveel tijd in beslag, lijkt me dus omslachtig.
Zat templates, en ik ben ze ook echt allemaal nagegaan. Niet 1 waarvan ik dacht, heey dat is template waarmee ik heel snel even folderstructuur kan tekenen.

(iemand heeft een hoop mappen met een hooooooooooooooop documenten, door me kaar heen..ik ga natuurlijk niet alles zelf uitzoeken, even een simpel diagram geven waarmee hij/zij zelf kan bekijken welke document en/of mappen verwijderd mogen worden... dat is een beetje de reden)

Iemand enig idee wat ik als beste template kan gebruiken voor het tekenen van een folderstructuur (a la verkenner)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:52

Boss

+1 Overgewaardeerd

Anders doe je het met TreeSize? Lijkt me makkelijker te realiseren dan wanneer je met Visio gaat lopen prutten.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:54
In Visio 2003 zit het template "Windows XP User Interface". Het tab "Common Controls" daarvan staat vol met dit soort dingetjes (tree's, maar ook decente icons etc. En allerlei niet werkende maar wel glimmende checkboxes etc.)