Er zijn al een paar topics over geweest, maar geen van allen heeft mij echt geholpen. Laatst heb ik NOD32 geinstalleerd maar nu werkt de MSN gaming zone niet meer. Ik weet ook niet of het aan NOD ligt, IE heeft over het algemeen redelijk wat problemen hier. IE6 heeft voor redelijk wat problemen gezorgd. Toch heb ik de gaming zone weer aan de praat gekregen. Toen deze de zone files niet meer kon installeren heb ik IE geupdate naar IE7 beta 2. Toen werkte de zonefiles wel weer. Maar nu ik NOD geinstalleerd heb, kan ik helemaal geen zonefiles meer installeren. De support van msn helpt ook niet. Ik heb de cookies en temp. files verwijderd, security settings aangepast, etc. maar niks helpt.
Ik gebruik op dit moment dus IE7 beta 2, NOD32 en XP home SP2. Ik las dat anti-spyware software ook voor problemen kan zorgen, maar geen van die software loopt in de achtergrond.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Ik gebruik op dit moment dus IE7 beta 2, NOD32 en XP home SP2. Ik las dat anti-spyware software ook voor problemen kan zorgen, maar geen van die software loopt in de achtergrond.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.