Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PC]Warcraft 3 FT: Tweakers tournee!

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
uit dode verveling heb ik gister maar eens WC3 FT uit de kast gehaald, na ongeveer 10 potjes te hebben gedaan zonder een te verliezen, ben ik weer helemaal terug in WC3 FT na ongeveer een half jaar.

Ik wou hierbij een tournament organiseren voor onze tweakers die eens zin hebben om een beetje RTS gaming te doen!

Hier zat ik dan aan te denken om dit aankomende zateravond te doen als er genoeg mensen zich aanmelden, of anders pak ik een andere met overleg!

- Tournee wordt gehouden op Northrend!

Zelf organiseer ik nooit zoiets, maar ik zal mij best doen!

Wat doen we!

- 1v1 (Best out of 3)
- Laatste 6 spelers (Best out of 5)
- Verliezer mag map kiezen!

De rest zal ik nog editen als nodig, ik ben hier niet pro in dus!
Spelfouten zullen er ook wel inzitten, maar ja.

Spelers:

Anabolic_Freak (that's me)

Als je aan wilt melden reageer dan op deze topic en laat je online nick even vallen :)

Gegroet
Sjoerd!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 15:33
Als mijn comp het weer doet doe ik wel mee. Kun je mss ook team games doen? Zoals 2vs2 3vs3.

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Als er teamgames komen, dan ben ik wel van de partij! Ik vind 1vs1 lang zo leuk niet, maar RT des te leuker. Je kan ook een soort teamschema maken met een doorwisselschema en daar dan de beste spelers uit halen!!!

Verwijderd

Gewoon inschrijven met teams ;)

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Doen jullie ook trigger maps zoals wintermaulwars 1v1 of 2v2? als dat het geval is ben ik van de partij:)

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Voor gameafspraakjes kan je op IRC terecht ;) Als je iets als [rml][ Fifa 2005] Online Toernooi[/rml] op wilt zetten zal je toch moeten komen met een betere voorbereiding en aanpak, het liefst in overleg met de SP moderators :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.