Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Achteraf survey toevoegen van seller

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik heb onlangs naar volle tevredenheid een mp3 speler gekocht van een tweaker via vraag en aanbod op de frontpage. Nou zou ik graag een goede survey voor deze verkoper willen achterlaten. Ik kan echter de betreffende advertentie niet meer vinden. Ook de faq leert mij niet, voor zover ik heb kunnen vinden, hoe ik alsnog een survey kan invullen.

Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

DM!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je nog weet wat zijn username is dan kan je die via de Gallery opzoeken en vervolgens via de link die rechts naast 'V&A feedback' staat de betreffende persoon beoordelen. Op de pagina waar je dan uitkomt kan je uit zijn/haar advertentiegeschiedenis hopelijk de juiste advertentie uitkiezen en dan je beoordeling toevoegen. Mocht je de advertentie niet tegenkomen dan kan je ook geen beoordeling geven, wat overigens gedaan is om eventueel misbruik tegen te gaan.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Thanks, duidelijk antwoord en duidelijk waarom je zonder advertentie geen beoordeling kunt geven. Ik zal de e-mails eens controleren om te zien of ik een username kan achterhalen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum