Toon posts:

[POLL] Welke MMOG Spellen speel je en hoe betaal je?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke MMOG spellen het meeste gespeeld worden. Natuurlijk staat op 1 World of Warcraft. Maar wat speelt iedereen nou verder? En hoe betaal je je MMOG spellen?

Zou leuk zijn als jullie in de comments zeggen hoe en waarom 8)

Poll: Welke MMOG spellen speel je?
World of Warcraft
Everquest II
Lineage II
City of Heroes
Star Wars Galaxies
Planetside
Everquest
City of Villains
EVE Online
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=121065&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe betaal jij je MMOG
Credit Card
Pre-paid game card
Niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=121064&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel overigens World of Warcraft en betaal met pre-paid card. Omdat ik geen credit card heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

ben je rose niet vergeten?
[rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 20[/rml]

anyway ik ga wow spelen, want mmorpg speel je voor gezelligheid en met al die drukte moet dat goed gaan lukken bij wow. Ook heb ik lang rose gespeeld topspel jammer dat het nog niet helemaal af was :)

Betalen doe ik via gamecards of via bankrekening (maar staat er niet bij) :9

@blue :>

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Ik speel inmiddels al een jaartje EVE online. Erg fraai spel, enorm uitgebreid, en je bepaald zelf wat je wilt doen; traden, npcen, missies, minen, bouwen; de mogelijkheden zijn echt enorm. Er is 1 server, dus je kunt iedereen die de game speelt tegenkomen, en dat is naar mijn idee toch wat elke mmo zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:53
Wat dacht de TS van Guildwars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:00:
en van ROSE

edit: domm pwned me :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 12:39
En van Silkroad Online ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
World of Warcraft kan tegenwoordig ook via automatische incasso, ik betaal meestal op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry. Er zijn er ook zo veel. Kan ik die poll nog aanpassen? Gelukkig kan je altijd nog iets in de comments zetten ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
vul hem niet in, te beperkte keuze, 2 van de spelen die ik doe staan er al niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

misschien ff een nieuwe maken ;) Want je kan bij city of heroes en city of villain ook hebben dat je ze beiden speelt. En dat kan je niet allebei stemmen.

Maplestory staat er ook niet bij ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 20:09

ikbenwouter

! w t R

Er zijn ook nog steeds mensen die Ragnarok nog spelen!

Ik speel op dit moment alleen Silkroadonline die waarschijnlijk gratis zal blijven. Geld zal verdiend worden via item malls waar je voor echt geld items kan kopen.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat dachten jullie dan van Travian??? http://www.travian.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<-- MapleStory :)

Ik betaal niets, is helemaal gratis.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:56 . Reden: betaling vermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:20
Final Fantasy XI via CreditCard. Staat er ook niet in.
FFXI is samen met WoW, Everquest e.a. een van de grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-10 21:02

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Tomino schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:00:
Dit topic gaat over MMO Games :)

Ikzelf speel WoW en betaal via Automatische Incasso, dat kan tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:24

-d-

City of villains - credit card :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cytherea
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 10:57
Ik speel zelf voornamelijk Land of Nydera (http://playlon.com) maar ben er ook nauw bij betrokken..
Voor de rest heb ik een tijdje EVE gespeeld en ik moeten zeggen het was heel erg indrukwekkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:20
R4NCOR schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:08:
[...]

Dit topic gaat over MMO Games :)

Ikzelf speel WoW en betaal via Automatische Incasso, dat kan tegenwoordig :)
En Guild Wars is dat niet?
Je kunt dan niet iedereen tegen komen in een "instance", maar wel met iedereen online samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

City of heroes - creditcard (los account)
Cityof Heroes/villians - creditcard (2de account combined)
Fung Wan Online - creditcard (store via paypal)
Maplestory - creditcard (store via paypal

Creditcard werkt simpel, makkelijk en snel en een goede verzekering tegen fraude/misbruik.

En waar is D&D online? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

NielsOveres schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:13:
[...]

En Guild Wars is dat niet?
Je kunt dan niet iedereen tegen komen in een "instance", maar wel met iedereen online samen spelen.
GuildWars is dat inderdaad niet nee :)

Van de guildwars site zelf: (Wel een ontzettend reclame praatje imo :P)
Is Guild Wars an MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game)?

Guild Wars has some similarities to existing MMORPGs, but it also has some key differences. Like existing MMOs, Guild Wars is played entirely online in a secure hosted environment. Thousands of players inhabit the same virtual world. Players can meet new friends in gathering places like towns and outposts where they form parties and go questing with them. Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place. This design eliminates some of the frustrating gameplay elements commonly associated with MMOs, such as spawn camping, loot stealing, and standing in a queue in order to complete a quest.

Guild Wars takes place in a large virtual world made up of many different zones, and players can walk from one end of the world to the other. In Guild Wars much of the tedium of traveling through the world has been eliminated. Players can instantly return to any safe area (town or outpost) that they have previously visited just by clicking on it in the world overview map.

Rather than labeling Guild Wars an MMORPG, we prefer to call it a CORPG (Competitive Online Role-Playing Game). Guild Wars was designed from the ground up to create the best possible competitive role-playing experience. Success in Guild Wars is always the result of player skill, not time spent playing or the size of one's guild. As characters progress, they acquire a diverse set of skills and items, enabling them to use new strategies in combat. Players can do battle in open arenas or compete in guild-vs-guild warfare or the international tournament. Engaging in combat is always the player's choice, however; there is no player-killing in cooperative areas of the world.

Players in Guild Wars can play with or against players from around the world in the global tournaments and arenas. And while players are initially placed in a region based on their selected language (so that there is a greater likelihood that others will be speaking their language) they can join up in the always-available International District to form parties and to play with anyone from anywhere in the world.
GuildWars MMO is beperkt tot de stad (steden?) en daarbuiten speel je in je uppie, of misschien met een kleine group. Multiplayer ja! MMO? Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 16:41

flessuh

Set sail for fail!

ik betaal WOW via automatische incasso.....maybe dat ook nog toevoegen? lijkt me dat dat wel voor meer spellen mogelijk is

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-10 16:31
Lineage 2 :D betaal niets =o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Guildwars is een twijfel geval ja. imo hoort het wel bij de MMORPGs trouwens. het heeft alleen alle slechte dingen van andere weggelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

archetta schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:31:
Guildwars is een twijfel geval ja. imo hoort het wel bij de MMORPGs trouwens. het heeft alleen alle slechte dingen van andere weggelaten :)
Imo juist alle leuke dingen :P Ganken etc. is maar een klein negatief puntje dat daarbij weggelaten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17
ik mis Dark Age of Camelot ;)

maar die speel ik 1 maand wel en dan 3 maanden weer niet, ik subscribe dus zo eens in de 3-4 maanden voor een maandje...Ik heb WoW gekocht en maandje gespeeld maar vond hem (in vergelijking tot DAoC) toch tegenvallen. Ik betaal de subscription trouwens met een credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik speel nu zo'n 2 jaar Lineage II, in het begin betaald doormiddel van geld overmaken naar andere mensen die een Creditcard hadden, maar sinds een half jaartje maak ik gebruik van NCSoft Timecards. Aan de ene kant zijn die timecards heel handig, want je hebt er geen CC voor nodig en je kan ze gewoon in de winkel kopen/bestellen, maar je bent wel vrijwel altijd duurder uit.

Als je via CC per 3 maanden betaald kost het je ongeveer €10 (omgerekend) per maand, terwijl een Timecard €30 kost voor 2 maanden, het scheelt dus eigenlijk €5 per maand of één maand per 3 maanden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Everquest 2 gratis maand. Als ik daarna verder wil betaal ik via CC,everquest2 gamecards zijn t***ng duur.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

En dan mis je ook nog Ogame, in Europa twee keer zo groot als WoW. In principe is het gratis, maar voor handigheidjes (die overgins het spel zelf niet beinvloeden) betaal ik €7 voor 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

WoW heeft ook de mogelijkheid te betalen via automatische incasso in nederland trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 16:47

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mja, ik heb voor mezelf besloten maar max 1 MMO per maand te gaan betalen. Vorige paar maanden was dat WoW, nu is dat Eve (en dat heb ik dus in de poll ingevuld). Creditcard bij allen, trouwens, is wel zo makkelijk als je toch al een creditcard hebt. In de toekomst misschien zelfs voor andere MMO betalen, zoals Entropia of Anarchy Online. Whatever strikes my fancy at that moment, I guess.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:53
dus.. wordt de startpost aangepast want dit is wel erg onvolledig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

cytherea schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:12:
Ik speel zelf voornamelijk Land of Nydera (http://playlon.com) maar ben er ook nauw bij betrokken..
Voor de rest heb ik een tijdje EVE gespeeld en ik moeten zeggen het was heel erg indrukwekkend :)
Hmm. niet echt druk, is het spel eigenlijk slechts 1 eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars is en blijft de bom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Guild wars idd, voor mij is het WoW zonder alle irritante dingen. En het kost niets ;) En vanaf morgen kan ik het eindelijk weer spelen *O*
/me heeft WoW ook nog liggen maar ergerd zich dood aan een heleboel dingen -O- en wil daarnaast graag zijn leven nog een beetje intact houden :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 31-01-2007 01:36 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dit topic gaat over MMOG's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
R4NCOR schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:10:
[...]

Dit topic gaat over MMOG's :)
Guild wars is volgens mij toch echt een Massively multiplayer online game
Zelf speel ik regelmatig WoW en betaal met creditcard.

Edit: Oops, heb het even opgezocht en kwam dit tegen

Bron: wikipedia.org
However, it was called a CORPG by its designers to emphasize the differences in its approach to online role-playing compared to other games in the MMORPG genre.

[ Voor 41% gewijzigd door -Mike- op 31-01-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

B1gk1ller schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:15:
[...]

Guild wars is volgens mij toch echt een Massively multiplayer online game
Het is niet Massively :) Dat slaat namelijk op het duizenden spelers tegelijkertijd in een persistente wereld..

Guild Wars is meer vergelijkbaar met Diablo.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GW valt nog steeds in de MMORPG groep, maar als sub-deel tot de CORPG. De steden zelf zijn persistent, waar dus duizenden mensen zitten. Dat missies (explore) tot max 8 man horen (aantal 16 en 32 zelfs), is zoals missies in CoH of instances (oid - WoW interesseert me niet :P ) in WoW.

mmorpg.com had GW zelfs genomineerd tot game van het jaar, zouden ze niet doen als het geen mmo was ;)

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2007 10:29 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ik speel Flyff en het kost me niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve dat de kick niet heel erg nuttig was, is dit ook niet het topic om te discussiëren of Guild Wars nu wel of geen MMORPG is. Omdat dit topic weinig toegevoegde waarde meer heeft, doe ik het dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.