Zoals sommige van jullie misschien wel weten is zondag a.s. Automaxx Streetpower 6, een event met getunede en gestylede (en ook veel misvormde moet ik erbij zeggen) auto's op het circuit van Assen. Iedereen kan met zijn of haar auto op het paddock staan en met verschillende wedstrijden mee doen (DB drag's, show & shine, sprint, en meer). Voor meer info: www.automaxx.nl
Wie van de GoT'ers gaan hierheen? Zelf ben ik lid bij TwenteRacingScene.com en wij rijden samen met Eastside tuning in een colonnen van 31 auto's hierheen. Zelf hebben we een stand waar we met 17 auto's staan, waaronder deze GoT'er dus. Voor wie mee wil rijden in colonne, we verzamelen om 7 uur 's ochtends bij de McDonalds in Almelo bij het Polman Stadion.
Wie van de GoT'ers gaan hierheen? Zelf ben ik lid bij TwenteRacingScene.com en wij rijden samen met Eastside tuning in een colonnen van 31 auto's hierheen. Zelf hebben we een stand waar we met 17 auto's staan, waaronder deze GoT'er dus. Voor wie mee wil rijden in colonne, we verzamelen om 7 uur 's ochtends bij de McDonalds in Almelo bij het Polman Stadion.