Philips 26PF5321/10 (of 32PF5321/10)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Hanneke73
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-01-2022
Beste Tweakers,
Ik heb met groot plezier tot nu toe kunnen genieten van jullie informatie over de in mijn bezit zijnde harddiscrecorder, waarvoor dank.
Nu heb ik echter een heel andere vraag.
Ik krijg een aanbieding onder ogen voor € 250 korting op de genoemde modellen. En hoewel de in de aanbieding genoemde prijzen natuurlijk altijd adviesprijzen zijn enzo, leerde een snelle prijsvergelijking op internet me dat het inderdaad een fikse besparing is.
Daarom kwam ik hier kijken, om te zien wat jullie mening over deze tv's is.
Maar tot mijn verbazing kwam ik het typenummer zelfs niet eens tegen...
Is dit een heel oud type dat nu gedumpt wordt, of is het zo nieuw dat jullie er nog geen mening over hebben?
De specs lijken me toch behoorlijk up-to-date... Zie hier voor de 32 inch versie; de 26 inch is verder gelijk afgezien van het formaat.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie, want zelf heb ik er niet echt heel veel verstand van... 8)7

Verwijderd

Ik heb deze sinds een dag of 3 nu en ik ben er wel tevreden mee. Ik ben natuurlijk niet helemaal into die HD en al die resoluties maar ik denk toch wel dat dit een redelijk goed LCDtje is of heb ik dat verkeerd ?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.