iets met lenzen
Vind dit idd niet kunnen...
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
Ja, eerst zelf de mogelijk geven z'n naam aan het passen, en als ie dat niet wil doen, contact met GF opnemen. Die zullen hem dan wel bannen ofzo.Op dinsdag 23 januari 2001 15:17 schreef DJ het volgende:
Ok, dat wordt dus een Ultimatum. Voor vanavond die naam aanpassen, en anders een BAN of zoiets (is maar een id hoor)
DJ
Loeibaar.nl
iets met lenzen
Meteen zijn provider + dcypher inschakelen vind ik nogal bot.
Zijn provider heeft er uberhaupt niks mee te maken.
Mwah.. lijkt me toch niet dat zoiets recht te praten is.Op dinsdag 23 januari 2001 16:11 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, is het niet even zo fatsoenlijk om hem eerst te mailen met het verzoek het te wijzigen.
Net zo fatsoenlijk als jezelf 'Hadolf Hitler' noemen...Op dinsdag 23 januari 2001 16:11 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, is het niet even zo fatsoenlijk om hem eerst te mailen met het verzoek het te wijzigen.
Virussen? Scan ze hier!
Maarja, dat is een persoonlijke mening.
Sorry hoor, maar om iets te doen moet je zowiezo eerst een beetje nadenken en dan vragen om er nog een keer over te nadenken vind ik overbodig. De eerste poging leverde al een mislukte denkfout op.
Verwijderd
edit: me kots icon deed het niet .. ff gezorgt dat ie het wel deed .
iets met lenzen
Ik heb ons team aangemeld bij Gamma Flux, maar dit is buiten ons om! Ik had vanmorgen het wachtwoord aangevraagd om de naam te wijzigen, maar dat mailtje wordt naar degene gestuurd die ons team opgericht heeft (wiebing@rendo.dekooi.nl). Maar die is vandaag aan het werk en nog niet thuis, dus de naam kan nog NIET gewijzigd zijn. Er moet dus iemand dat wachtwoord in handen hebben gekregen want het zwerft nog niet bij de leden rond.
Dus graag geen (negatieve) commentaar geven voordat we ons duidelijk kunnen maken over deze misselijke streek.
Het is dus NIEMAND van de Burnin`Cows die dit geflikt heeft! Simpelweg omdat het wachtwoord nog NIET bekend is bij ons!!!
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Ik vind dat iets meer coulance hier wel op zijn plaats zou zijn.
Zeker als het gaat om een misplaatste grap.
Het is niet goed te praten maar om zo iemand nu gelijk overal te gaan bannen?
Zolang ie geen openlijk voorstander is van dat soort ideeen kan ook zijn provider er helemaal niets aan doen.
Akita
In deze context zeker.Op dinsdag 23 januari 2001 16:19 schreef ecteinascidin het volgende:
Iemand die uberhaupt het idee krijgt zulke namen op iNET te plaatsen kan beter in het gevang logeren dan een tweede kans krijgen.
Sorry hoor, maar om iets te doen moet je zowiezo eerst een beetje nadenken en dan vragen om er nog een keer over te nadenken vind ik overbodig. De eerste poging leverde al een mislukte denkfout op.
Die persoon heeft gewoon iets doms gedaan, laat hem dan die fout corrigeren, het hoeft toch niet meteen zo keihard gespeeld te worden?
Heeft iemand ook een url?
194.235.x.x
even terug kunnen leiden naar een domein op rendo.dekooi.nl , dus is iemand bij jullie in het team die loopt te rotzooien , ik vind het erg jammer voor jullie dat dit gebeurd
iets met lenzen
uiteraard voor jou altijdOp dinsdag 23 januari 2001 16:24 schreef DSmarty het volgende:
[..]
In deze context zeker.
Die persoon heeft gewoon iets doms gedaan, laat hem dan die fout corrigeren, het hoeft toch niet meteen zo keihard gespeeld te worden?
Heeft iemand ook een url?
http://stats.dcypher.net/editprofile.asp?mode=member&cid=2&email=wiebing@rendo.dekooi.nl&emailid=16209
iets met lenzen
Nogmaals, de leden zijn hier NIET verantwoordelijk voor!!! Reken maar dat we het uitgebreid gaan onderzoeken..
Wanneer onze lid thuis komt (rond half 7), gaan we gelijk (als het wachtwoord nog werkt) het veranderen.
Edit : Ik vind het van het zotte dat gelijk onze provider op de hoogte wordt gesteld van dit probleem. Die staat er helemaal los van. Is er ooit in jullie hoofd opgekomen dat het misschien helemaal niet van ons team is???
Hmz...Op dinsdag 23 januari 2001 16:28 schreef Morpheus_at_work het volgende:
kreeg net email terug van dcypher ze hebben een deel van het ip-adres , ze hadden het niet helemaal geregisteerd staan
194.235.x.x
even terug kunnen leiden naar een domein op rendo.dekooi.nl , dus is iemand bij jullie in het team die loopt te rotzooien , ik vind het erg jammer voor jullie dat dit gebeurd
194.235.1.* en 194.235.2.* en 194.235.3.* zijn van zwitserse providers, dus het is niet gezegd dat die bij rendo.dekooi.nl vandaan komt.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
"DPC = HADOLF HITLER!!!!!!!!!!!"
lijkt het eerder een aanklacht tegen de gehele Dutch Power Cows. Misschien een lid van een ander team die een kansje zag ?
We spend our years as a tale that is told
Die conspiracy theorie... daar zit Dnet achter, ze nemen wraak omdat zij willen dat wij al onze cpu kracht aan hun geven ipv aan GFOp dinsdag 23 januari 2001 17:01 schreef happy het volgende:
Zou best kunnen wat dutchman zei, leuk conspiracy theorien
...
Valt mij wel meer op dat r/f ascisten vaak bijzondere spelfouten maken die zelfs dyslextische analfabeten niet eens kunnen maken. Hoort bij het niveau zullen we maar zeggen.
Dmentos (mmmmm, dit woord opent perspectieven
...
Edit : Nou is iemand anders aan de beurt. Waarschijnlijk is het dus iemand die in de database van DCypher.net zit te rotzooien...
mijn excuses aan de burning cows voor mijn iets te snelle beschuldiging, ik was erg geshokkeerd
Advanced sheep-counting strategies
Ja, joh, generaliseer de fascist/rascistValt mij wel meer op dat r/f ascisten vaak bijzondere spelfouten maken die zelfs dyslextische analfabeten niet eens kunnen maken.
LOL
Dus als iemand beweert dat iets voor alle zwarte mensen geldt dan is het fout, maar als mensen vervolgens iets over de racistische/fascistische mens in het algemeen beweert, dan mag het wel? Wat een onzin, zeg!
Laat me niet lachen zeg...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
http://www.dcypher.net/stats/TeamMembers.asp?team=1408&cid=2
zou toch is naar jullie security kijken
iets met lenzen
Het zou je maar gebeuren, da's toch enorm irritant of ben ik nou zo kortzichtig?
Bericht hierboven
Vooral lame om meteen naar de provider te mailen. Dat is echt een stomme/nutteloze actie!
zow!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik heb net even geprobeerd, om verschillende ID's en emailadressen te mixen. Er klopt geen fuck van dus. Ik ben 1412 (teamID), maar als ik die laat mailen naar een ander wordt ik vervolgens geredirect naar weer een ander team.
Of te wel, zo gaar als een banaan die site.
iets met lenzen
Ff voor de duidelijkheid, ik heb er niets mee te maken.
Zo`n lame actie is gewoon kinderachtig werk. Zet er dan je naam bij, dan ben je een "bikkel"
Ik hoop dat ze `m nog te pakken krijgen en gebanned wordt, maar ja, die kans is natuurlijk bijzonder klein