[Game] Joint Ops Server Opzetten

Pagina: 1
Acties:

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 09:35
Geachte medetweaker

Ik zit met een probleem, en na verschillende zoek pogingen heb ik nog steeds geen concreet antwoord.
Wat wil ik?
Ik wil een game hosten voor het spel Joint Operations TR, en deze vervolgens dag en nacht laten aanstaan.

Wat heb ik ?

Ik heb een iets wat oudere PC met windows Server 2003 met daarin een voodoo 3 kaart. Deze ondersteund dus geen DX 8 of DX 9, maar alleen DX 7. Het probeem is dus dat ik niet de game kan opstarten om dus een game te hosten.

Mijn vraag

Hoe kan ik een game hosten, zonder daadwerkelijk de game op te starten. Of hoe kom ik voorbij de videotest?

Wat heb ik al ondernomen?

Flink gegoogled
Contact met Novalogic opgenomen, maar nog steeds geen response.
GOT afgezocht.

Kan iemand mij helpen?

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 09:35
Niet kicken binnen 24 uur, het is hier geen helpdesk ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 16:18 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Wat jij zoekt is een dedicated server, maar die is er niet voor Joint Operations. Wel loopt er een petitie voor, dus misschien ooit in de toekomst.

The devil is in the details.

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Denk niet dat zo ooit nog wat uit gaan brengen voor Joint Operations dus daar kan je lang op wachten. Je zou een andere GPU erin kunnen doen om langs de videotest te komen.

Je zou het hier eens kunnen vragen of mensen het weten [rml][ PC] Joint Operations: Typhoon Rising / Escalation - Deel 4[/rml] . Geef je alleen een kleine kans.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl