Toon posts:

Uploaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)

Ik zoek een adres waar ik kan uploaden.. Ik bedoel dus Uploaden zonder dat je je eerst hoeft te registreren.... (die bestaan toch :?) waar je gewoon een plaatje kan uploaden.... mijn tripod account doet namelijk een beetje vaag als ik een plaatje wil uploaden geeft ie steeds een nummer in het aderes. :( help :?

members.tripodnet.nl:81/SanderzDomein/knijpdoos.jpg <== kijk eens naar dat shit nummer..... als je die eruit haalt doet ie het ook niet...

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 10:23
beetje offtopic maar word dat je nieuwe usericon?

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Topicstarter
Ja :) kan je er raad mee dan? het is een .png <== file..

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:03

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op dinsdag 23 januari 2001 18:41 schreef FYA het volgende:
Ja :) kan je er raad mee dan? het is een .png <== file..
Waarom zet je het niet gewoon om in .jpg? zo'n fireworks bestand is belachelijk groot.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

Opa

Nu Multifocaal!

Op dinsdag 23 januari 2001 15:04 schreef FYA het volgende:
members.tripodnet.nl:81/SanderzDomein/knijpdoos.jpg <== kijk eens naar dat shit nummer..... als je die eruit haalt doet ie het ook niet...
ehh.. is dat niet gewoon het poortnummer van de server? dat is standaard dacht ik 80 dus dan doetie het niet als je het weglaat.

Maar waaròm wil je dat getal weghebben?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 19:40 schreef Perfect_Cell het volgende:

[..]
Waarom zet je het niet gewoon om in .jpg? zo'n fireworks bestand is belachelijk groot.
duh! ik upload hem naar jpg of gif maar hij geeft dat fucking poort nummer erin! :(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 19:44 schreef victorvo het volgende:

[..]
ehh.. is dat niet gewoon het poortnummer van de server? dat is standaard dacht ik 80 dus dan doetie het niet als je het weglaat.

Maar waaròm wil je dat getal weghebben?
Omdat ie het anderz niet doet :?

Verwijderd

Topicstarter
ff naar boven halen :7
Pagina: 1