Toon posts:

[XP Pro] Geen admin rechten als ik admin ben

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probeempje, het is een beetje raar
Ik heb windows xp pro

Als ik ingelogd ben als administrator wil ik m'n iexplorer add-ons uitzetten, dat kan bij allemaal op 1 na.. de Windows Genuine Advantage Validation Tool, die kan als enigste niet uit :S dan zegt ie: This add-on is managed by your administrator.

Ik snap het niet.. hoe kan die als enigste zo'n melding geven? En hoe kan zo'n melding terwijl ik admin ben :S

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 19:32

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:34:
Ik heb een probeempje, het is een beetje raar
Ik heb windows xp pro

Als ik ingelogd ben als administrator wil ik m'n iexplorer add-ons uitzetten, dat kan bij allemaal op 1 na.. de Windows Genuine Advantage Validation Tool, die kan als enigste niet uit :S dan zegt ie: This add-on is managed by your administrator.

Ik snap het niet.. hoe kan die als enigste zo'n melding geven? En hoe kan zo'n melding terwijl ik admin ben :S
Windows Genuine Advantage Validation is zoals de naam al stelt, een validatie tool van Microsoft Windows Update. Het lijkt mij ook dat je deze niet uit kunt zetten, aangezien Windows Update dan niet meer voor je werkt :)
Volgens mij heeft het dus niets met jouw rechten te maken op het betreffende systeem, maar het is gewoon een vereist onderdeel van IE geworden.

offtopic:
google eens, en dan kom je er achter dat het niet het einde van de wereld is

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

misschien effe in save mode f8 booten endan effe als admin inloggen> misschien is die melding na deze keer over en eenmalig

Verwijderd

Topicstarter
wolkje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:00:
[...]

Windows Genuine Advantage Validation is zoals de naam al stelt, een validatie tool van Microsoft Windows Update. Het lijkt mij ook dat je deze niet uit kunt zetten, aangezien Windows Update dan niet meer voor je werkt :)
Volgens mij heeft het dus niets met jouw rechten te maken op het betreffende systeem, maar het is gewoon een vereist onderdeel van IE geworden.

offtopic:
google eens, en dan kom je er achter dat het niet het einde van de wereld is
het is me met andere pc's al meerdere malen gelukt dus daar kan het niet aan liggen..

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-03 14:24
MS heeft dat onlangs aangepast, omdat de updatebeveiliding te omzeilen was door dit uit te zetten. Omdat het niet meer uit te zetten is, kan er via de standaard hack niet meer ge-update worden.

Emos

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Emos schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:22:
MS heeft dat onlangs aangepast, omdat de updatebeveiliding te omzeilen was door dit uit te zetten. Omdat het niet meer uit te zetten is, kan er via de standaard hack niet meer ge-update worden.
There you go ;) Overigens een logische stap van MS om dit niet meer uit te kunnen zetten. Ze maakten het ook wel érg makkelijk om de WGA te ontwijken.

offtopic:
Toch, google eens wat termen en je zult verbaasd zijn van wat er allemaal kan

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
vreemd, bij mijn legale windows heb ik helemaal geen redenen om die add in uit te zetten......

Verwijderd

Topicstarter
wolkje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:37:
[...]

There you go ;) Overigens een logische stap van MS om dit niet meer uit te kunnen zetten. Ze maakten het ook wel érg makkelijk om de WGA te ontwijken.

offtopic:
Toch, google eens wat termen en je zult verbaasd zijn van wat er allemaal kan
aah vandaar, oke danku
MMMMMM schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:42:
vreemd, bij mijn legale windows heb ik helemaal geen redenen om die add in uit te zetten......
wijsneus :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 10:17 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MMMMMM schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:42:
Goh your point being :?

Je bent niet de enige met een legale windows hier hoor.. Ookal ben ik met je eens dat het omzeilen van de WGA wel meestal voor dat doel gebruikt word.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
In Firefox zit die extensie niet. Je kunt Firefox nog wel gebruiken voor Windows Update:

http://windowsupdate.62nds.com/

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
pinockio schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:18:
In Firefox zit die extensie niet. Je kunt Firefox nog wel gebruiken voor Windows Update:

http://windowsupdate.62nds.com/
:D hardstikke bedankt vrind

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Deze vraag is recentelijk al een paar keer voor gekomen en is ook al uitgebreid besproken geweest - zoek eventjes hier in Windows Operating Systems is mijn advies en je komt een boel ervaringen / tips hierover tegen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.