Toon posts:

Linksys WUSB54G verbinding aan/uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Heb al eerder gepost over dit apparaatje, maar dit keer heb ik het op m'n laptop aangesloten. De laptop is inmiddels aardig verouderd maar draait nog steeds voor standaard stuff. Heb er momenteel Windows Millenium op draaien en alles werkt nog goed, met uizondering van: Het internet!

Als ik het WUSB54G van linksys eraan prik en de drivers installeer met bijbehorende programma gaat alles nog goed. Ook de gegevens invoeren lukt me ook nog. Maar dan begint het ge-etter. De verbinding is voor korte tijd up en dan weer down, en dan heb ik het echt over seconden werk. Het blijft maar aan en uit schommelen, indien er verbinding is zie ik alleen de mededeling dat hij verbinding heeft met het Acces Point maar geen verbinding met het internet.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderd

Hallo,

probeer eens een andere driver, kijk even hier, er staan een aantal

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gewoon de correcte driver genomen die behoorde bij WUSB54G v4, neem aan dat daar niks mis mee is toch? Op deze pc werkt het wel gewoon, zou het door Millenium komen? Op windows 98 kreeg ik het al helemaal niet werkende, maar XP ga ik er neit opzetten want dat trekt het laptopje niet..

Verwijderd

Hallo,

volgens Linksys zou versie 2 en versie 4 moeten werken met ME...

Verwijderd

Probeer eens deze driver (Pilote 1.08), de site is in het Frans, maar als je gewoon klikt op ´Telecharger´ dan kun je hem downloaden