[XP] Mappen weergave aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb enkele 10-tallen muziek mappen die ik kwa weergave zo wil laten aanpassen dat deze in details worden weergegeven met een paar extra kolommen. Nu krijg ik het wel voor elkaar om alle mappen op het systeem zo te krijgen, maar niet een aantal door mij geselecteerde mappen.

Als ik deze mappen selecteer en bij het menu-item eigenschappen het tabblad aanpassen kies kan ik daar wel de weergave instelling aanpassen en deze laten toepassen op alle sub-mappen, maar dit doet simpelweg helemaal niets.

Is er nog een andere simpele manier om specifieke mappen en sub-mappen op een zelfde wijze in te delen, want nu ben ik dus alles manueel aan het doen en is nogal veel werk.

telefoontoestel

Verwijderd

En dan per ongeluk nadat je bijna klaar ben op alle mappen herstellen klikken en dan ben je weer helemaal blij... |:(

Ik snap, herken en zie je probleem maar ik weetniet of er iets bestaat van doorkopieren naar onderliggende mappen... Heb je al gezocht op bijvoorbeeld google want ik neem niet aan dat jij de enige bent met dit probleem

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik zou dus niet weten wat voor keywords ik hierbij moet gebruiken. Als ik voor weergave mappen kies etc dan krijg je 1001 van alles wat ik net niet zoek |:(

telefoontoestel