GoT op WAP ??

Pagina: 1
Acties:

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-02 22:33
Heb al ff gezocht op het forum maar volgens mij is hier nog geen vraag over geweest.

Is er geen mogelijkheid om GoT op het WAP te krijgen ?
Bijvoorbeeld de startpagina met alle nieuwtjes. Ut is natuurlijk maar een idee en ik denk dat er al meerdere mensen op dit idee zijn gekomen. Is het eigenlijk wel mogelijk ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh damn.. en dan hoor ik dat ik addict ben :D

Maar serieus, GoT op WAP lijkt me onhandig? Ik bedoel je kunt het denk ik alleen maar gebruiken om te lezen en ik gok dat HEEL GoT op WAP niet makkelijk is. Dus als een soort database gebruiken gaat dan ook niet echt hard.

Of zit ik dan fout ;)?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Per WAP pagina kunnen er maar x aantal tekentjes op. Dan zie je net 1 of 2 posts... gaat dus niet werken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

WAP is nogal erg onpraktisch voor het lezen van lange teksten. De nieuwspostings op t.net zijn net te doen, maar die worden ook al over 3 of meer pagina's verdeeld (alleen de nieuwspostings).

Ik acht de mogelijkheden van WAP vooralsnog te beperkt om een WAPbaar forum te maken die in de praktijk ook daadwerkelijk bruikbaar is.

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-02 22:33
Ghehe jullie hebben helemaal gelijk zal de volgende keer eerst zelf es beter nadenken :) :)