Toon posts:

Google Penalty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Sinds 5 dagen is mijn internetsite gekelderd.

Url: www.keukenintermediair.nl

Voor
Pagina 1, positie 5 Google
Zoekterm: Keuken Installatie

Na
Pagina 74 positie laatste
Zoekterm: Keuken Installatie

Wat is hier gebeurt… Ik heb het vermoeden dat ik penalty heb gekregen van Google, maar ik heb geen idee waarom. Ik ben wel recentelijk van server / domein gewisseld en ik heb op mijn vorige url: een 301 redirect geplaatst, maar tot 5 dagen gelden heeft dit perfect gefunctioneerd.

Ik heb nu uit voorzorg de redirect verwijderd en ik hoop dat daarmee het probleem ook is verholpen maar ik wil eigenlijk ook wel weten op wat voor termijn. Dus wie kan mij helpen met de volgende zaken:

Heb ik een penalty gekregen?
Waarom heb ik een penalty gekregen?
Hoe lang duurt het voordat de penalty weer wordt opgeheven?
Behoud ik mij RankPage?
(van belang als de penalty is opgeheven)

Alvast bedankt voor de hulp want ik tast hier volledig in het duister.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
De google ranking is altijd wat in beweging; soms om onbegrijpelijke redenen.

Heb je Sitemaps al via Google geactiveerd?

Hier kan je een beetje inzicht krijgen in de woelige Google wereld

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Wat was je pagerank voor dat dit gebeurde? Als die hoger was dan 0 wat ik wel denk dan heb je dus nu een penalty. Als je posities gedaald waren om SEO technische redenen was je pagerank niet gedaald maar dat is nu wel gebeurd en dat is dus een kenmerk van een penalty.

Ik vind de site ook wel heel erg allemaal van hetzelfde, op elke pagina staat een hoop reclame en adwords met een klein beetje andere tekst, dit kan Google zien als duplicate content. Ook zijn al je descriptions hetzelfde.

Er is een klein kansje dat het wat anders is en dat je even moet wachten, want ik heb dit soort berichten vandaag meer gehoord van andere webbeheerders.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:03:
Wat was je pagerank voor dat dit gebeurde? Als die hoger was dan 0 wat ik wel denk dan heb je dus nu een penalty. Als je posities gedaald waren om SEO technische redenen was je pagerank niet gedaald maar dat is nu wel gebeurd en dat is dus een kenmerk van een penalty.
Ik blijf wel een Page Rank houden, maar ik vraag me af of het een kwestie van tijd is. Omdat de positie toch wel extreem is gekelderd...

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook een andere mannier om hier een duidelijk antwoord op te krijgen dan aan hand van Google Ranking?

Doordat de site nu ongeveer 2 a 3 maand is ondergebracht op het nieuwe domein is de pagerank ook nog niet stabiel.

De verschillende tools die er zijn geven verschillende resultaten en daarnaast kan ik mijn site nog wel vinden in Google met de query Keuken Intermediair...

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:27

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Persoonlijk denk ik (en ja dat is een mening) dat je page er gewoon niet genoeg uitspringt. Dat wil zeggen (volgens google) er wordt niet genoeg vanaf een ander domijn/site naar jou page gelinked. Dan verdwijn je vanzelf naar de "onderkant" van de zoekresultaten.

edit:

Excuses voor mijn interpunctie, ik weet dat het beter kan, maar weet atm niet ff hoe :D

[ Voor 19% gewijzigd door Kluk-Kluk op 14-03-2006 22:42 ]