Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Sinds 5 dagen is mijn internetsite gekelderd.
Url: www.keukenintermediair.nl
Voor
Pagina 1, positie 5 Google
Zoekterm: Keuken Installatie
Na
Pagina 74 positie laatste
Wat is hier gebeurt… Ik heb het vermoeden dat ik penalty heb gekregen van Google, maar ik heb geen idee waarom. Ik ben wel recentelijk van server / domein gewisseld en ik heb op mijn vorige url: een 301 redirect geplaatst, maar tot 5 dagen gelden heeft dit perfect gefunctioneerd.
Ik heb nu uit voorzorg de redirect verwijderd en ik hoop dat daarmee het probleem ook is verholpen maar ik wil eigenlijk ook wel weten op wat voor termijn. Dus wie kan mij helpen met de volgende zaken:
Heb ik een penalty gekregen?
Waarom heb ik een penalty gekregen?
Hoe lang duurt het voordat de penalty weer wordt opgeheven?
Behoud ik mij RankPage? (van belang als de penalty is opgeheven)
Alvast bedankt voor de hulp want ik tast hier volledig in het duister.
Url: www.keukenintermediair.nl
Voor
Pagina 1, positie 5 Google
Na
Pagina 74 positie laatste
Wat is hier gebeurt… Ik heb het vermoeden dat ik penalty heb gekregen van Google, maar ik heb geen idee waarom. Ik ben wel recentelijk van server / domein gewisseld en ik heb op mijn vorige url: een 301 redirect geplaatst, maar tot 5 dagen gelden heeft dit perfect gefunctioneerd.
Ik heb nu uit voorzorg de redirect verwijderd en ik hoop dat daarmee het probleem ook is verholpen maar ik wil eigenlijk ook wel weten op wat voor termijn. Dus wie kan mij helpen met de volgende zaken:
Heb ik een penalty gekregen?
Waarom heb ik een penalty gekregen?
Hoe lang duurt het voordat de penalty weer wordt opgeheven?
Behoud ik mij RankPage? (van belang als de penalty is opgeheven)
Alvast bedankt voor de hulp want ik tast hier volledig in het duister.