Toon posts:

forum.ikhaatinternet.com tegen GoT??

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil toch nog even verder gaan over deze topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/111655
hmmz, ze hebben weer wat nieuws ..
ze zijn nu Razorblade's nieuwe icoon aan het afkraken .. zie http://www.dreamdesign.nl/ubb/Forum1/HTML/000542.html
Ik vind het inderdaad jammer dat hier zoveel slotjes worden uitgedeelt, want wat ik op mijn eigen forum als zei:

"Dat is inderdaad wel triest.
Ik vond inderdaad dat het niveau daar een beetje omlaag ging, maar je moet wel een afweging maken tegen gezelligheid, en bannen&slotjes.."

Dat is geen afzeiken maar mijn mening.
Ik heb hier op GoT al 852 posts, dus mijn mening komt niet uit het niets, ik ben hier ook al een tijdje..
"Ze hebben het over het dalende niveau op GoT en noemen ons "homo's". Dat is natuurlijk niet per sé een belediging, maar het geeft wel aan waar het niveau werkelijk daalt"
Een iemand neemt het woord "homo's" in de mond, en gelijk zou heel ikhaatinternet.com een hekel aan GoT hebben. Het enige wat je daar ziet zijn 3 serieuze reacties waar heel veel mensen van GoT zich in kunnen vinden. Er worden niet voor niks zoveel topics geopend in "Lieve Adjes" over het dalende niveau.

Quote van GoT:
ik vind dit ook al zo sneu:
dreamdesign.nl
ik kan geen design vinden hoor
wel een simpele website, ik hoop niet dat die jongen gaat proberen geld te verdienen als 'webdesigner' want dan wordt 't weer net zo een uit duizenden (zie webdesign.pagina.nl)
Ik ga inderdaad geen geld verdienen als webdesigner nee, er zijn al zat mannetjes op GoT die dat proberen. Zat mensen kunnen hier wel zeiken op DOXA's, maar ondertussen is 50% van de "webdesigners" hier een DOXAbedrijfje begonnen.
Of heb je het gevoel dat je bij Webdesign & graphics tussen >18 jarige webdesigners zit die er allemaal van leven?
Er zijn er misschien 10 die zichzelf echt webdesigner mogen noemen, en voor de rest een hoop mannetjes die net paint hebben laten vallen..
ik hoop niet dat die jongen gaat proberen geld te verdienen als 'webdesigner'
Nee, ik ben bezig met Flash(spellen&database koppelingen).
Daarover hoef ik op GoT geen vragen te stellen, want zover zijn de meeste nog niet. Alhoewel, ik heb een keer iemand kunnen helpen die net wat verder was dan 90% hiero.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90657

Het flashniveau op GoT gaat over over hoe je een venster fullscreen kan laten springen, en waarom de movie niet beeldvullend is.

Ik lever verder geen commentaar op GoT want ik zit er elke dag, maar weet goed dat het niveau hier extreem hard gedaalt is, dus daar wil k niet op aangevallen worden, en besef nog even dat het smiley scriptje op tweakers.net van mij afkomt.

Kortom: Er is vanuit ikhaatinternet.com door 1 iemand beledigend commentaar gegeven, en het serieuze commentaar daar zijn de echte GoT bezoekers het mee eens.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik heb alleen deze post gelezen en dat forum bekeken, en ik weet nu al genoeg om te zeggen dat je bijzonder fout bezig bent...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Over de gezelligheid en sfeer, dat komt vooral door het aantal bezoekers hier.

Gezelligheid maken is leuk, maar tot op een zeker niveau, vrijheid geven (pas dan maak je het natuurlijk gezellig) kan niet meer door het aantal gebruikers. Het beste voorbeeld is toch wel het onzinforum. De enige oplossing voor ons om dat in de hand te houden is topics sluiten.

Dat het een sport is om te roepen 'sloootjeeee', daar kunnen wij niets aan doen. Behalve waarschuwingen uitdelen als iemand dat doet, maarja zou het daar gezellig van worden? Vast niet.

Maar zoiets zul je pas begrijpen als je een groot forum met >10000 members moet modereren.

Verder denk ik niet dat het hier wel gezelliger word als iedereen loopt te klagen, de bezoekers maken tenslotte het forum. Moderators zijn er om het in de hand te houden.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 23 januari 2001 14:56 schreef pim_ het volgende:
"Ik vond inderdaad dat het niveau daar een beetje omlaag ging, maar je moet wel een afweging maken tegen gezelligheid, en bannen&slotjes.."
Het niveau gaat omlaag door Computer Idee gebruikertjes en kinderen... enige oplossing is die te bannen, maar aan de andere kant wil je gezelligheid? Die maak je niet door te bannen.
Het enige wat je daar ziet zijn 3 serieuze reacties waar heel veel mensen van GoT zich in kunnen vinden.
Dan moeten ze even verder nadenken, want zij zijn degene die GoT 'maken'...
Er worden niet voor niks zoveel topics geopend in "Lieve Adjes" over het dalende niveau.
Is niet onze schuld.
Of heb je het gevoel dat je bij Webdesign & graphics tussen >18 jarige webdesigners zit die er allemaal van leven?
Er zijn er misschien 10 die zichzelf echt webdesigner mogen noemen, en voor de rest een hoop mannetjes die net paint hebben laten vallen..
Helaas zitten die er ja, maar wat doen we eraan? Zomaar bannen omdat ze met Paint werken?

Wat wil je bereiken met deze post? In plaats van goede oplossingen te geven, kom je nog eens langs om te zeggen dat het niveau daalt. IMHO daalt het harder door dit soort topics, dan door de users.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 15:14 schreef Tom het volgende:
Het niveau gaat omlaag door Computer Idee gebruikertjes en kinderen... enige oplossing is die te bannen, maar aan de andere kant wil je gezelligheid? Die maak je niet door te bannen.
Nee, die krijg je inderdaad niet door te bannen, dus daarom zei ik al dat er een betere afweging gemaatk zou moeten worden, dus toch minder slotjes..
Of een van de vele andere oplossingen die al voor bij zijn gekomen..
Dalende niveau is niet onze schuld.
Dat weet ik en dat is ook heel vervelend voor jullie. Ik vind het zelf ook jammer want ik ben een trouwe GoT bezoeker..
Helaas zitten die er ja, maar wat doen we eraan? Zomaar bannen omdat ze met Paint werken?
Ik weet niet wat je er aan kunt doen. Dit was een puur een reactie van mij omdat ik werd aangevallen op mn kwaliteiten..
Wat wil je bereiken met deze post? In plaats van goede oplossingen te geven, kom je nog eens langs om te zeggen dat het niveau daalt. IMHO daalt het harder door dit soort topics, dan door de users.
Ik kwam niet zomaar langs om te zeggen dat het niveau daalt, dat heb ik nog geen een keer gedaan.
Er waren user op mijn forum die de de "slotjes smileys" belachelijk maakten.
vervolgens wordt in in de GoT-kroeg een topic over geopend door iemand van GoT.
Daar werd commentaar geleverd op ons forum, op de berichten en op mijzelf terwijl ik er eigenlijk helemaal niks mee te maken had.
Ik wilde er dus nog even op reageren, maar hij was gesloten, dus vandaar een nieuwe topic..

Ik weet geen betere oplossingen dan de gene die ik hier voorbij heb zien komen. En deze topic heb ik dus ook niet geopend om te klagen over het niveau van GoT, maar alleen om mijn reactie nog even te geven.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 23 januari 2001 15:40 schreef pim_ het volgende:
Nee, die krijg je inderdaad niet door te bannen, dus daarom zei ik al dat er een betere afweging gemaatk zou moeten worden, dus toch minder slotjes..
Of een van de vele andere oplossingen die al voor bij zijn gekomen..
Als we alles open laten zou het niveau alleen nog maar lager worden...
Ik kwam niet zomaar langs om te zeggen dat het niveau daalt, dat heb ik nog geen een keer gedaan.
[...]
En deze topic heb ik dus ook niet geopend om te klagen over het niveau van GoT, maar alleen om mijn reactie nog even te geven.
OK dan

Verwijderd

Eigenlijk wel zuur dat er weer zo'n topic wordt geopend want nou zitten we de komende week weer met de rotte appels van tweakers opgezadeld op ons forum...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ach.. om je nou druk te maken over die halve man en een paardenkop die op dat 'ikhaatinternet' forum komen?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ga die Taars toch wel ff wat doen denk ik ...
(das diegene met de grootste smoel en dat Afbeeldingslocatie: http://jove.prohosting.com/~pim2059/cgi-bin/download/killer.jpg icoon ...)

eikeltje ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
GoT maar afzeiken, maar wat lijkt het toch enorm sterk op GoT :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Er zijn een aantal dingen die de fatsoensgrens overschrijden IMO.

Kijk eens op deze link: Hier

Hier zie je
1. Een "tomroes" met een wel zeer beledigend icoon.
2. Ene "hoer" komt op voor GoT, vast goed bedoeld, maar niet gelukt.
3. Ene "taars" produceert een plaatje, hij heert ook net paint leren kennen zeker... :Y)
4. Hier zegt "]DrPain[" het volgende: Wij zijn geen eikeltjes/pubers. Bij ons is iig de gemiddelde leeftijd >18
Op zich grappig, maar ik geloof dat dit een eenvoudige troll is.
5. Een persoonlijke aanval op mij is ook leuk (wederom ]DrPain[) Dus jij wil alle mensen die jou een nerd vinden een ban geven? Nou dat is dan toch wel 25% van dit forum, want er zijn hier zat mensen die minder erg dan jou zijn... Ik had toch duidelijk een smiley gebruikt en DOH ik ga dat niet doen zonder reden, maar een persoonlijke aanval is toch wel een beetje duf niet?
6. Wederom de ]DrPain[: Bij ons zijn er zat die naar OI en Hardcore luisteren. Wij houden wel van een lekkere pit. Alleen normaal de gene die wij neerslaan tillen wij ook weer op, maar dat lijkt me bij GoT vs IHI niet nodig. Wij laten jullie liggen en trappen een keer NA >:) Dit kan je niet anders opvatten dan een troll, nu begin ik toch te twijfelen aan een ban. Een waarschuwing lijkt me niet echt meer van toepassing, ik doe dit niet, niet zonder overleg iig.

Het is getuigd niet echt van enige mate van volwassenheid dat je op een dergelijke manier gaat reageren, maar er wordt wel op gehamerd dat _alle bezoekers_ boven de 18 zijn... Dit doet mij zeer, ik had mensen van 18+ toch volwassener ingeschat, maarja ik kan het ook wel eens mis hebben.

Mijn devies: Laat de mensen van IHI lekker doen waar ze zin in hebben, als ze willen rellen, doen ze dat maar op hun eigen forum met wel 3000 pageviews (jaha het is geweldig). Als jullie van dit forum gebruik willen maken, hebben jullie je aan regels te houden. ]DrPain[ heeft dit duidelijk niet gedaan, vandaar ook dat ik hem een waarschuwing geef, ik geef er ook echt maar 1, dus een volgende overtreding van de hier geldende regels betekent een ban.

Mochten jullie dit nog niet duidelijk genoeg vinden, dan moet je het misschien allemaal nog eens doorlezen :Y) ;)

Bericht hierboven

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik weet niet wat je er aan kunt doen. Dit was een puur een reactie van mij omdat ik werd
aangevallen op mn kwaliteiten..
en daarom zeg jij dat negen van de tien webdesigners op GoT niks kan ;) he, das best goed over nagedacht.

|{ brrr }] |

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34
<EDIT>
Aangezien de topic starter van ikhaatinternet zijn
excuses heeft aangeboden is het plaatje niet meer nodig.;)
</EDIT>

Verwijderd

ik heb dat fragfemme icoontje gisteren hiervandaan gehaald.
Dat heet HUMOR, leg ik nog wel 's uit.

En die Taars die het zuurst bezig is is de jongste ofzo van heel het forum en nog lang geen 18.

Verwijderd

Topicstarter
"1. Een "tomroes" met een wel zeer beledigend icoon."
Heb je 100% gelijk in. Ik ehb er al wat van gezegd, maar nog geen reactie.

"3. Ene "taars" produceert een plaatje, hij heert ook net paint leren kennen zeker... :Y)"
Ik word ook ontzettend zuur van zn domme posts waarmee hij onze naam verpest. Hij heeft een waarschuwing gekregen.

De rest kan ik helemaal niks aan doen. Dat heeft niks met mijn site te maken maar met personen.
Ik had mensen van 18+ toch volwassener ingeschat, maarja ik kan het ook wel eens mis hebben.

Laat de mensen van IHI lekker doen waar ze zin in hebben, als ze willen rellen, doen ze dat maar op hun eigen forum
Nu scheer je al mn bezoekers over een kam.
Ik verwachte van jouw eigenlijk ook wel dat je iets verder zou kijken.
Probeer anders ook nog even de posts op mijn forum in je op te nemen waar mensen zeggen dat ze het wel vervelend vinden:
lieve "hoer" beschaaft is deze kwestie niet (jou nick trouwens ook niet maar alla). Deze hele "vete" is flauw, onzinnig, kinderachtig en zonde van ieders tijd en moeite. Hoewel er was wel leven in de tent of nie :D, en jullie hebben toch niks te doen dus....
Anyway, ga gewoon posten op een plek waar je het naar je zin hebt en laat je niet zo uit de tent lokken.
en dr Pain, alleen maar omdat je een bad hairday hebt zo'n toestand veroorzaken....FOEI Afbeeldingslocatie: http://www.dreamdesign.nl/ubb/devil.gif :D
en nou lief zijn!
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/moshimoshi/kiss/lips.gif

Hoer, zeur niet zo, je komt hier vertellen dat je geen "war" wilt, maar probeert ons wel te dissen aan de hand van je onderschriften.
Effe voor alle duidelijkheid, ik ben geen domme puber ofzo, ik ben 24, ben niet bezig met programmeren of wat dan ook en kom hier omdat het leuk is. Hier kun je relaxt ouwehoeren over muziek en sport en onzin en daar zijn we blij mee. Alles wat hier gezegd wordt over GoT is meestal met respect en af en toe met een beetje een dis erin, maar boeien, moet je je dan meteen op je pik getrapt voelen? Lijkt me niet, dus stel je effe niet aan en kap met zeuren, want er zijn hier nu al 3 topics ofzo, die over hetzelfde kinderachtigeg gedoe gaan.

Dr.Pain, kap effe met je uitdagen daar, geeft ons alleen maar een slechte naam :)

Het liefste had ik al overal een slotje opgehangen! Op elkaar forums gaan lopen flamen is het allerstomste wat je kan doen. Ik, en waarschijnlijk rene en pim (zo kan ik uit hun posts opmaken) zijn er absoluut niet blij mee. En dat moet JIJ DRPAIN toch wel weten als GoT'er, Ihi'er en MOD!

Ik vind het enorm loos om zo'n war op te zetten. Kijk, die gozers op dat ene hardcore forum waren enorme losers, maar ik vind het niveau van DrPain, taars en een paar anderen 0% verschillen van dat van sommige newbies bij GoT. Post daar OF iets goeds, OF hou je bek dicht. Ik zou dit ook een loserforum vinden als ik er voor de eerste keer kwam. :(

Deze gast negeren en niet alle mensen van GoT over een kam scheren!!
Op GoT zitten zat coole mensen, maar al die newbies verpesten het.
of mensen zoals "[GOT]rene59" etc.
Denk je dat er ook maar een administrator op GoT is die dit gezeik relaxt vind?!? Ik vind het zuur en zei ook. Ze zetten niet voor niks een slotje op die topic..
Er zitten dus ook aardige mensen;)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34
He, onze smilies afzeiken en ook nog overjatten.
Diep triest:'(

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44

mr_fragle

Don't forget the guide

Op dinsdag 23 januari 2001 21:44 schreef pim_ het volgende:
"1. Een "tomroes" met een wel zeer beledigend icoon."
Heb je 100% gelijk in. Ik ehb er al wat van gezegd, maar nog geen reactie.

"3. Ene "taars" produceert een plaatje, hij heert ook net paint leren kennen zeker... :Y)"
Ik word ook ontzettend zuur van zn domme posts waarmee hij onze naam verpest. Hij heeft een waarschuwing gekregen.

De rest kan ik helemaal niks aan doen. Dat heeft niks met mijn site te maken maar met personen.
[..]
Nu scheer je al mn bezoekers over een kam.
Ik verwachte van jouw eigenlijk ook wel dat je iets verder zou kijken.
Probeer anders ook nog even de posts op mijn forum in je op te nemen waar mensen zeggen dat ze het wel vervelend vinden:
[..]
Er zitten dus ook aardige mensen;)
He Pim ik heb gehoord dat "hoer" zich voortaan zal gedragen :) en hoopt zelfs dat er een manier is om zijn naam te veranderen:? Veel suc6 verder. Was wel weer een keer leuk wat spanning.LTRzzzz

And now the most interresting part of deze grot

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

Deze gebeurtenissen doen me denken aan zo'n popi-trancenummertje van Robert Miles:

Children >:)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

http://www.dreamdesign.nl/ubb/Forum15/HTML/000200.html

http://www.dreamdesign.nl/ubb/Forum1/HTML/000544.html

Uitleg + excuus. Het was echt niet mijn bedoeling om heel GoT in het harnas te jagen. Ik heb ook nog bij private forum excuses aangeboden aan onze modjes...

En dus nogmaals hierbij aan jullie. Het was |:( en zwaar uit de hand gelopen. S O R R Y

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 21:44 schreef pim_ het volgende:
"3. Ene "taars" produceert een plaatje, hij heert ook net paint leren kennen zeker... "
Ok taars heeft net zo dom gedaan als ik. Maar voor dit incident was hij normaal hoor, gewone posts enzo.

Verwijderd

Gna Gna

www.ikhaatinternet.com bestaat niet eens meer >:)

Yippy GOT heeft gewonnen *D

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op donderdag 02 augustus 2001 01:38 schreef BAZZA het volgende:
Gna Gna

www.ikhaatinternet.com bestaat niet eens meer >:)

Yippy GOT heeft gewonnen *D
ROFL :D

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Om daar nou deze topic voor omhoog te schoppen... :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.