Ik wil toch nog even verder gaan over deze topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/111655
"Dat is inderdaad wel triest.
Ik vond inderdaad dat het niveau daar een beetje omlaag ging, maar je moet wel een afweging maken tegen gezelligheid, en bannen&slotjes.."
Dat is geen afzeiken maar mijn mening.
Ik heb hier op GoT al 852 posts, dus mijn mening komt niet uit het niets, ik ben hier ook al een tijdje..
Quote van GoT:
Of heb je het gevoel dat je bij Webdesign & graphics tussen >18 jarige webdesigners zit die er allemaal van leven?
Er zijn er misschien 10 die zichzelf echt webdesigner mogen noemen, en voor de rest een hoop mannetjes die net paint hebben laten vallen..
Daarover hoef ik op GoT geen vragen te stellen, want zover zijn de meeste nog niet. Alhoewel, ik heb een keer iemand kunnen helpen die net wat verder was dan 90% hiero.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90657
Het flashniveau op GoT gaat over over hoe je een venster fullscreen kan laten springen, en waarom de movie niet beeldvullend is.
Ik lever verder geen commentaar op GoT want ik zit er elke dag, maar weet goed dat het niveau hier extreem hard gedaalt is, dus daar wil k niet op aangevallen worden, en besef nog even dat het smiley scriptje op tweakers.net van mij afkomt.
Kortom: Er is vanuit ikhaatinternet.com door 1 iemand beledigend commentaar gegeven, en het serieuze commentaar daar zijn de echte GoT bezoekers het mee eens.
Ik vind het inderdaad jammer dat hier zoveel slotjes worden uitgedeelt, want wat ik op mijn eigen forum als zei:hmmz, ze hebben weer wat nieuws ..
ze zijn nu Razorblade's nieuwe icoon aan het afkraken .. zie http://www.dreamdesign.nl/ubb/Forum1/HTML/000542.html
"Dat is inderdaad wel triest.
Ik vond inderdaad dat het niveau daar een beetje omlaag ging, maar je moet wel een afweging maken tegen gezelligheid, en bannen&slotjes.."
Dat is geen afzeiken maar mijn mening.
Ik heb hier op GoT al 852 posts, dus mijn mening komt niet uit het niets, ik ben hier ook al een tijdje..
Een iemand neemt het woord "homo's" in de mond, en gelijk zou heel ikhaatinternet.com een hekel aan GoT hebben. Het enige wat je daar ziet zijn 3 serieuze reacties waar heel veel mensen van GoT zich in kunnen vinden. Er worden niet voor niks zoveel topics geopend in "Lieve Adjes" over het dalende niveau."Ze hebben het over het dalende niveau op GoT en noemen ons "homo's". Dat is natuurlijk niet per sé een belediging, maar het geeft wel aan waar het niveau werkelijk daalt"
Quote van GoT:
Ik ga inderdaad geen geld verdienen als webdesigner nee, er zijn al zat mannetjes op GoT die dat proberen. Zat mensen kunnen hier wel zeiken op DOXA's, maar ondertussen is 50% van de "webdesigners" hier een DOXAbedrijfje begonnen.ik vind dit ook al zo sneu:
dreamdesign.nl
ik kan geen design vinden hoor
wel een simpele website, ik hoop niet dat die jongen gaat proberen geld te verdienen als 'webdesigner' want dan wordt 't weer net zo een uit duizenden (zie webdesign.pagina.nl)
Of heb je het gevoel dat je bij Webdesign & graphics tussen >18 jarige webdesigners zit die er allemaal van leven?
Er zijn er misschien 10 die zichzelf echt webdesigner mogen noemen, en voor de rest een hoop mannetjes die net paint hebben laten vallen..
Nee, ik ben bezig met Flash(spellen&database koppelingen).ik hoop niet dat die jongen gaat proberen geld te verdienen als 'webdesigner'
Daarover hoef ik op GoT geen vragen te stellen, want zover zijn de meeste nog niet. Alhoewel, ik heb een keer iemand kunnen helpen die net wat verder was dan 90% hiero.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90657
Het flashniveau op GoT gaat over over hoe je een venster fullscreen kan laten springen, en waarom de movie niet beeldvullend is.
Ik lever verder geen commentaar op GoT want ik zit er elke dag, maar weet goed dat het niveau hier extreem hard gedaalt is, dus daar wil k niet op aangevallen worden, en besef nog even dat het smiley scriptje op tweakers.net van mij afkomt.
Kortom: Er is vanuit ikhaatinternet.com door 1 iemand beledigend commentaar gegeven, en het serieuze commentaar daar zijn de echte GoT bezoekers het mee eens.
icoon ...)