Toon posts:

Privacy op de tocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Schokkend?

->Als deze gegevens maar niet op straat komen door verloren USB-sticks of kras buitengezette computers :/
->Weg privacy, je bent makkelijker na te trekken. Die mogelijk was er min of meer al, maar nu neemt het dubieuze vormen aan.
->Toekomstige bots die daar gebruik van gaan maken. Misschien wel geschreven door de zoon van...

Pas geleden was er ook in het nieuws te vinden dat MicroSoft een backdoor moest openlaten voor spionage in Windows Vista.

Hoe ver gaat dit?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Ja, als je ieder broodje aap gaat lopen geloven gaat het wel heel erg slecht.
http://blogs.msdn.com/si_team/archive/2006/03/02/542590.aspx

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik vat het verband tussen jou post en de link ( Boete dreigt voor zeventien internetaanbieder) niet helemaal eigenlijk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Alleen het eerste gedeelte van zijn post is geen broodje aap, helaas.

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Privacy is an illusion :)

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:49
wat is tegenwoordig nog het verschil in definitie van een backdoor en een bug?

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-02 21:31
engelbertus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:34:
Bewust vs. onbewust. :?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Trouwens Microsoft is niet van plan in die backdoor in BitLocker Drive Encryption te bouwen...

nieuws: Windows Vista krijgt geen 'backdoor' voor overheid

[ Voor 39% gewijzigd door avon op 13-03-2006 20:40 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, maar mensen snappen de topic niet helemaal.

Even ter overweging wat privacy kan schenden tegenwoordig mbt de link

->Copyrightlobby's laten steeds meer van zich horen (gerelateerd?)
->De overheid zou vrij toegang 'kunnen' krijgen tot je PC. Laat staan als je onschuldig bent.
->Grote jongens gaan big brother spelen en kunnen leuk meekijken wat jij allemaal uitspookt.
->Toegang tot gegevens kan uitlekken. Bij de overheid is die kans niet zo gering :o
->Het is hacken wat ze willen doen.

Ook snapt hier iemand niet de link tussen een 'bug' en 'spionnage'. Dat verschil is groot. Bij een bug is het per ongeluk en bij hacken is het doelgericht (van persoon op persoon en niet van netwerk op netwerk).

Ik geloof dat bericht wel als ik alle oude nieuwsberichten mag geloven zoals het actief platleggen van P2P netwerken en de 'grote' vraag aan M$. Is de oproer van copyrichtlobby's geen vaag teken dan? Is alles een hype of zittenb we hier echt aan de voet van big brother ofwel de ommekeer.

Persoonlijk heb ik geld genoeg om alles legaal te kopen, maar ik heb absoluut geen zin in spionnage over 'mijn' gegevens. Dat gaat iemand anders namelijk geen pest aan!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

[b][message=25380276,noline]Exuimtum schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ \ Dat gaat iemand anders namelijk geen pest aan!
Ok mee eens maar "Waarom". Is het mogelijk dat Privacy een soort nut heeft?

And it goes BRAAAAAPP!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
engelbertus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:34:
Wat is tegenwoordig nog het verschil in defenitie van een mier en een insect? Een mier is een insect, maar niet elke insect is een mier ;)

Een bug is een foutje, van dat foutje zou misbruik kunnen worden gemaakt. Is dat het geval dan kan je het een backdoor (tot wat dan ook) noemen.

The devil is in the details.

Pagina: 1