Mijn brander ook al stuk?

Pagina: 1
Acties:

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:53
Hoi,

Ik had tot voor kort een Plexwriter 8/2/20 SCSI. Werkte perfect, maar ik wilde sneller. Dus deze verkocht aan iemand en opgestuurd. Hij mailde dat als hij hem aansloot de 4 LEDs gingen branden en verder niks. Dus op een gegeven moment alles weer teruggedraaid en hier heb ik hetzelfde probleem. Heb hem even opengeschroef, maar kan niks vreemds vinden. Iemand een idee wat het kan zijn? PTT is wel lomp met spullen, maar ik had hem best goed ingepakt (piepschuim eromheen).

Alvast bedankt!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
hmm ikke heb ook zo'n 8220, maar vind je het echt noodzakelijk om naar 12x te gaan, ik bedoel dat is maar een paar minuten.. maar ff ontopic...

mischien is er toch iets misggegaan tijdens transport, of.. hmm niet echt leuk, maar heb je de juiste wel teruggekregen?.. niet dat ik hun niet vertrouw, maar je leest het wel eens in die enge verhalen hier!

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:53
Die 12x boeit idd niet zoveel, het ging me meer om 4x rewrite.

Het is waarschijnlijk het transport geweest, bij de PTT worden ze volgens mij alsmaar lomper... En ik vertrouw er wel op dat het de juiste is, alle jumpers staan hetzelfde en het fannetje is even vies, ook de productiemaand is hetzelfde.. Dat zit wel goed dus 8-)