Logitech MX3100 i.c.m. kvm-switch

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 20:38

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Ik heb vandaag een kvm-switch gekocht van Sitecom: USB KVM Switch Kit KV-007. Alleen werkt deze niet naar behoren met mijn desktop setje: Logitech MX3100. Ik mis namelijk sommige functionaliteiten zoals de extra toetsen op de muis en het toetsenbord, deze werken niet.

Ik heb al een nieuwe installatie van Setpoint geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Op de site van Logitech zeggen ze dat ze ook geen ondersteuning bieden voor port-replicators. Bij Sitecom op de site is verder geen info te vinden.

Nu is mijn vraag of iemand hier een oplossing voor heeft zodat het wel gaat werken (denk het eerlijk gezegd niet) of dat er misschien mensen zijn die weten welke kvm-switch er wel goed overweg kan met de Logitech MX3100.

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Ik heb ook een MX3100, en een goedkoop KVM-switch'je van de HCC, maar dit werkt idd ook niet... Sterker nog, ik vermoed dat mn vorige MX3100 is gesloopt door de KVM-switch. Ik heb gelukkig een nieuwe gekregen (garantie), maar toch erg vervelend, want ik heb dus ook geen KVM-functie. Momenteel heb ik aan mn tweede pc dus een extra muis + tobo hangen, en doet mn kvm alleen maar mn monitor...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Volgens mij is dit vrij "normaal" met buged KVM switches. Ik heb er ook een en bij mij werkt het ook niet. Het toetsenbord wordt gewoon niet herkend door Windows maar werkt wel. Voor de Mac precies het zelfde.