Toon posts:

NAPT port-forwarding werkt niet op SpeedTouch 510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken heb ik het probleem dat het forwarden van poorten niet werkt. Vroeger gebruikte ik altijd DC++ in active mode, tegenwoordig lukt het enkel nog in passive mode. Nooit iets veranderd in de instellingen. Omdat DC++ niet meer werkte ben ik overgestapt op eMule. Downloaden lukt wel (gaat niet erg vlot) maar ik heb op elke server een low id, ondanks dat ik zeker weet dat ik de poorten juist geforward hebt.

Mijn huidige instellingen

Inside address
Outside address
Protocol

10.0.0.2:8000
unspecified:8000
tcp

10.0.0.2:7000
unspecified:7000
udp

Maar het wil gewoon niet werken. Ik heb ook al andere poorten geprobeerd, en de UTP-kabel in een ander gat gestoken van de router. Mijn IP-adres van de computer (10.0.0.2) is gek genoeg hetzelfde gebleven. Ook al Hitman Pro losgelaten op de pc, 0 resultaat.

Wie helpt mij?

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-04 14:50
Maar voor Emule heb je andere poorten nodig. Die poorten die je hierboven hebt zijn zeker voor DC++

Kijk op deze website voor de poorten die open moet staan voor Emule : Emule FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Harley538 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:33:
Maar voor Emule heb je andere poorten nodig. Die poorten die je hierboven hebt zijn zeker voor DC++

Kijk op deze website voor de poorten die open moet staan voor Emule : Emule FAQ
Ik heb eerst de goede poorten geprobeerd, maar zoals verteld, heb ik ook andere poorten ingesteld in eMule en router, maar zonder resultaat.

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 01:11

lSltAlKeR

Time destroys everything!

ff in de speedtouch de NAT flush en dan opnieuw delen en zorgen dat alle verbinding naar die porten gekilled zijn dus 4662 en 4672

telnet 10.0.0.138

inloggen

nat> flush

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
lSltAlKeR schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:56:
ff in de speedtouch de NAT flush en dan opnieuw delen en zorgen dat alle verbinding naar die porten gekilled zijn dus 4662 en 4672

telnet 10.0.0.138

inloggen

nat> flush
Gedaan, werkt nog steeds niet...

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 01:11

lSltAlKeR

Time destroys everything!

reboot hem dan eens.

telnet> system

reboot

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
Na opeens de IP-instelling handmatig in windows in te stellen werkt alles weer normaal! Toch bedankt voor de reacties!
Pagina: 1