Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na een hoop problemen met mijn K750i ben ik nu toch zover om een nieuwe te kopen. Ik twijfel tussen de volgende toestellen:
Motorola V3i Razr
Nokia N70
Nokia 5140i

Welke zou jij nemen en waarom.. Wie heeft goede of slechte ervaringen met een van deze toestellen??

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 23:15

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik zou zelf voor de N70 gaan. Simpelweg omdat die andere 2 een enorme achteruitgang zijn op functionaliteit, camera etc.

Maar je noemt wel 3 totaal verschillende toestellen. Waar is je keuze op gebaseerd ?
Wat zoek je in een toestel ?

Verwijderd

Topicstarter
alle drie hebben ze wel wat in mijn ogen... de V3 vind ik vooral gewoon erg mooi, de N70 lijkt me de foon met de meeste opties e.d. en de 5140i lijkt me erg stevig en niet zo kwetsbaar...wel zo makkelijk omdat ik niet de hele dag uit wil kijken dat er geen krassen op komen...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

We verwachten op GoT dat men zelf onderzoek doet voordat ze hier vragen stellen. Hiernaast is een dergelijke keuze ook nog eens subjectief. De specificaties kun je zelf eenvoudig vinden en ervaringen kun je ook vinden in de dedicated topics. Op basis hiervan kun je vervolgens een keuze maken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.