Toon posts:

SiS 7012 Audio Device

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT. Ik ben nieuw.
Als allereerst wou ik zeggen dat ik alles al geprobeerd heb om dit te verhelpen. Ik heb overal op internet rondgekeken, maar tot nu toe heeft het niet geholpen. Ook heb ik allemaal drivers geinstalleerd... Mijn geluidskaart (SiS 7012 audio device) wilt niet geinstalleerd worden. Mijn geluidskaart heeft het altijd al gedaan, maar toen ik mijn comp ging formateren deed hij het in een keer niet meer. Hij zegt iets van niet digitaal ondertekend, niet juis geconfigueerd code 1 en code 22. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Mijn pc komt van 2002 en bevat windows XP service pack2. Ik heb me drivers vanaf het internet gehaald omdat ik de cd's nooit met mijn computer heb meegekregen.
Moederbordnaam= Gigabyte GA-8SIML (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video, LAN)
Moederbord Chipset= SiS650
me chipsetfabrikant= Silicon Integrated Systems Corporation

Hopelijk heb ik de juiste informatie gegeven waarmee jullie mij misschien mee kunnen helpen.
Alvast bedankt.
greetz StraNGeR.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zegt dat je veel drivers hebt geprobeerd...heb je ook de drivers die op de site van Gigabyte staan geproberd? Wantd ie zouden gewoon moeten werken imho. Wel typisch overigens dat een mobo uit 2002 niet door XP SP2 ondersteund wordt...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 15:04
http://tw2005.giga-byte.c...river/Driver_GA-8SIML.htm

Hier staat de Realtek en de SIS 7012.. Voorzover ik weet wordt die Realtek ook als SiS7012 gezien in Everest..
Kwestie van proberen lijkt me.

[ Voor 51% gewijzigd door Occy74 op 13-03-2006 17:28 ]

Systeem Specs

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Wat drunkfux zegt dus :)

En over dat "digitaal ondertekend": Gewoon op "Toch doorgaan" klikken, kan helemaal geen kwaad.

Verwijderd

Topicstarter
DAt heb ik gedaan maar als hij zit te downloaden dan sluit de pc ommiddelijk af als ik dat elke keer doe. En ik had al XP service pack 2 op me comp staan.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oh, dat is niet handig! Dan heb je dus niet zozeer een probleem met je sounddriver, want het ding komt nooit aan installeren toe. Je hebt eerder een probleem met je internet verbinding, of je software op je computer. Een computer hoort niet af te sluiten als jij een willekeurig bestand downloadt.
Is het een .exe bestand of een .zip? Doet hij dat bij elk willekeurig bestand van dat type?

Heb je je computer na het formatteren weer voorzien van de nodige beveiliging zoals een virusscanner en mogelijk een firewall? Hoe heb je Windows geinstalleerd als je bij je computer nooit CD's hebt gekregen?
Weet je ook zeker of je wel XP met Service Pack 2 hebt, of dat dat op je vorige systeem zo was en je nu alleen XP hebt zonder enige update? Als je met rechtermuisknop op 'Deze computer' klikt en je kiest eigenschappen, komen je besturingssysteem en de geïnstalleerde servicepacks er te staan.

Als dit zo is, kun je je internetinstellingen gaan checken. 'Computer afsluiten na het downloaden' kan geloof ik elke browser en hoewel het echt zélden aanstaat, kan het bij jou per ongeluk aan staan. Te vinden in je internet-opties.

Dan als laatste, controleer je computer met een online virusscanner of een anti-spywareprogramma, zoals Hitman Pro (ik raad het wat vaak aan, ahum).

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt. Het is een zip bestand. En hij doet het alleen bij deze. Ik heb wel die service pack 2 cd (sorry dat ik zei geen) en ik heb norton en firewall. Maar hij doet het nog steeds niet :(, misschien moet ik naar eenc omputer winkel gaan om het te fixen..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor dubbelpost maar ik denk dat jullie deze topic niet meer zullen zien omdat ie helemaal onderaan staat. Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen. Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me helpen?
Pagina: 1