Toon posts:

Toestenbord en muis vertonen kuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds twee dagen problemen met de commando's van mijn toetsenbord en muis. Als ik iets wil typen, dan gebeuren de meest rare dingen. Als ik op een letter tik, dan gebeurt of niks of naar 4 x drukken verschijnt ie eindelijk eens. Een andere keer opent een window zich, om bijv. het document op te slaan of vraagt om een andere handeling (nieuwe document e.d.). Ik krijg in ieder geval niet wat ik wil.
Het scrollen met het muiswiel verloopt schokkerig en ik kan de scrollbar van de window niet vasthouden om daarmee te bladeren. Soms schiet de scrollbar weer omhoog als ik onderaan de pagina ben.

Als ik een online game wil spelen, wordt het helemaal te dol. Ik zie in console tevens de melding (als een soort spam) "Sys_QueEvent: overflow". Ik kan dus niks meer beginnen in de game.

Ik heb een Logitech mx 3000 toetsenbord en muis (laser gestuurd), beiden wireless.
Voor de rest doet de pc het wel prima.

Ik ben ten einde raad. Heb de pc op virussen laten checken, maar er was niks bijzonders.

Kan iemand mij helpen?

Alvast dank en groeten,
Funktastic

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:32

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Probeer eens een ander toetsenbord en muis...

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik proberen zodra ik thuis ben. Laat het hier nog weten of het gelukt is.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wireless toetsenborden en games was in het verleden altijd al vrij problematisch, geen idee hoe dat tegenwoordig is..

Heb je al een keer batterijen gewisseld?
En zit er ook nog een knopje op de tb/muis set om de verbinding opnieuw in te stellen? Ik heb nog een vrij antieke logitech opstelling en die gaf wel eens vergelijkbare problemen. Even die verbinding resetten was dan soms de oplossing. Ik weet echter niet of jou setup ook zoiets heeft.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, misschien is er iets tussen die wireless verbinding dat het signaal dupliceert of versterkt, waardoor je computer werkelijk een overdaad aan informatie binnenkrijgt. Liggen er rare dingen op je bureau zoals sterke magneten ofzo, mocht dit uitwerking hebben op de gebruikte signalen... :?

En ja, probeer eens een dradig toetsenbord en een dradige muis ;) ...

Heb je de laatste dagen nog dingen geinstalleerd, heb je naast virussen ook gecheckt op spyware met Hitman Pro? Misschien heb je ongemerkt een keylogger geïnstalleerd die een eigen leven is gaan leiden.
Oh en just to check: je hebt de afgelopen dagen niet per ongeluk bier of cola over je toetsenbord laten vallen, ook niet een van je huisgenoten, zonder dat je dat in het topic vermeldt? ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het probleem is vooralsnog verholpen. Ik heb o.a. ook maar Hitman Pro erop losgelaten. O.a. de boel reconnect gedaan. Misschien dat dat het wel was.

Het loopt weer gesmeerd :) ......maar voor hoe lang nog. :? Afwachten maar.
thx voor de reacties en ik hoop niet dat ik weer terug hoef te komen.
grtz
Funktastic

PS als het probleem niet was verholpen had ik dit bericht niet kunnen tikken ;)

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:13:
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het probleem is vooralsnog verholpen. Ik heb o.a. ook maar Hitman Pro erop losgelaten. O.a. de boel reconnect gedaan. Misschien dat dat het wel was.

Het loopt weer gesmeerd :) ......maar voor hoe lang nog. :? Afwachten maar.
thx voor de reacties en ik hoop niet dat ik weer terug hoef te komen.
grtz
Funktastic

PS als het probleem niet was verholpen had ik dit bericht niet kunnen tikken ;)
hoe heb je dat eerste bericht dan kunnen typen ;)
(reconnect solves the problem ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Sssssssssst....... :X Zat toen op mijn werk ;) Niet verder vertellen hè.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 10:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja...helemaal vergeten. Het vreemde was ook dat het lettertype in mijn webbrowser en email spontaan kleiner werd. En als ik WORD opende sprong de pagina opeens naar 500%. Kon het ook niet meer terugzetten naar 100%, want het sprong weer naar 500%. Typen in WORD was ook een onmogelijke zaak.

Maar ook dat is nu verholpen. Engeltje op mijn schouder? O-)

Ik hoop dat als ik thuis kom dat het probleem ook daadwerkelijk weg is. >:)
Pagina: 1