Ik heb sinds twee dagen problemen met de commando's van mijn toetsenbord en muis. Als ik iets wil typen, dan gebeuren de meest rare dingen. Als ik op een letter tik, dan gebeurt of niks of naar 4 x drukken verschijnt ie eindelijk eens. Een andere keer opent een window zich, om bijv. het document op te slaan of vraagt om een andere handeling (nieuwe document e.d.). Ik krijg in ieder geval niet wat ik wil.
Het scrollen met het muiswiel verloopt schokkerig en ik kan de scrollbar van de window niet vasthouden om daarmee te bladeren. Soms schiet de scrollbar weer omhoog als ik onderaan de pagina ben.
Als ik een online game wil spelen, wordt het helemaal te dol. Ik zie in console tevens de melding (als een soort spam) "Sys_QueEvent: overflow". Ik kan dus niks meer beginnen in de game.
Ik heb een Logitech mx 3000 toetsenbord en muis (laser gestuurd), beiden wireless.
Voor de rest doet de pc het wel prima.
Ik ben ten einde raad. Heb de pc op virussen laten checken, maar er was niks bijzonders.
Kan iemand mij helpen?
Alvast dank en groeten,
Funktastic
Het scrollen met het muiswiel verloopt schokkerig en ik kan de scrollbar van de window niet vasthouden om daarmee te bladeren. Soms schiet de scrollbar weer omhoog als ik onderaan de pagina ben.
Als ik een online game wil spelen, wordt het helemaal te dol. Ik zie in console tevens de melding (als een soort spam) "Sys_QueEvent: overflow". Ik kan dus niks meer beginnen in de game.
Ik heb een Logitech mx 3000 toetsenbord en muis (laser gestuurd), beiden wireless.
Voor de rest doet de pc het wel prima.
Ik ben ten einde raad. Heb de pc op virussen laten checken, maar er was niks bijzonders.
Kan iemand mij helpen?
Alvast dank en groeten,
Funktastic