[2003] Printer 'vergeet laatste stuk afbeelding te printen'

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb sinds kort een HP Deskjet 940c op de Windows 2003 Server printer hier thuis aangesloten, met Windows 2003 onder andere ingesteld als printer server. Nu krijg ik afbeelden, zoals covers, maar voor ongeveer 85% eruit (de overige helft word gewoonweg afgesneden) als ik via het netwerk print. Echter, zodra ik dezelfde printer op mn WinXP workstation aansluit geeft dit geen problemen bij het printen van een cover. Ik heb gegoogled naar andere drivers voor Win2K3, of naar mensen met dezelfde ervaringen, maar ik kon bar weinig vinden. Elke tip is welkom!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Treden er tijdens het printen timeouts op toevallig? Hoe heb je de printer precies gekoppeld op de server (netwerkb, usb, parallel?) ? :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Stomme vraag, maar staat je papiergrootte overal wel goed?

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Sorry voor de ENORM late reactie ;).
- Er treden geen timeouts op.
- De printer is aangesloten via USB
- Papiergrootte is ingesteld op A4

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Heb je genoeg schijfruimte vrij, genoeg geheugen, heeft je printer voldoende geheugen? Als je een klein tekstdocumentje of plaatje via netwerk print vanaf een ander programma, is het probleem dan hetzelfde?

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Miek schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:24:
Heb je genoeg schijfruimte vrij, genoeg geheugen, heeft je printer voldoende geheugen? Als je een klein tekstdocumentje of plaatje via netwerk print vanaf een ander programma, is het probleem dan hetzelfde?
Ik merk dat ik slordig ben geweest bij TS.

Even de specs:

SYS:
AMD Athlon XP 1900+
768MB DDR PC2100
1x 40GB Maxtor Diamondmax 8 + 1x 250GB Hitachi
GeForce FX5500 GFX

De printer is een HP Deskjet 940c: http://h10010.www1.hp.com...1-14438-236261-35985.html

Het probleem doet zich niet voor als ik de printer rechtstreeks op mijn eigen PC aan sluit, welke Windows XP draait. Enkel op de 2003 server.

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
En het probleem doet zich voor als je van de win2k server print, of alleen als je van een client (je winxp bak) probeert te printen.
Kom je nog ergens met de windows troubleshoot? Zou met de spooler te maken kunnen hebben.

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Het probleem doet zich zowel voor als ik vanaf client XP print of 2003 server zelf.
Pagina: 1