Pootje beeldscherm Acer aspire 5002 afgebroken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
Ik heb een acer aspire 5002 en vandaag is deze (in mijn tas) gevallen. Hierbij lag een deel van de behuizing los en is één van de twee pootjes afgebroken die het beeldscherm dichthoudt wanneer ik die dichtklap (op de rest van de behuizing dus. Gelukkig heeft de laptop het overleefd en was de behuizing ook weer te maken, alleen het pootje is een probleem omdat mijn beeldscherm nu niet meer goed op de behuizing aansluit. Ik ben bang dat ik hiermee mijn scherm sloop.

Weet iemand of deze pootjes te bestellen zijn bij acer? Of dat dit op een andere manier op te lossen is?

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/921/aspire5000normal4le.jpg

Het is een beetje een kleine foto, maar ik heb met rood het pootje aangegeven.

[ Voor 16% gewijzigd door arnax op 13-03-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik weet de policy van Acer niet, sommige fabrikanten sturen tegen een kleine vergoeding een pootje op. De meeste fabrikanten echter vragen hier grof geld voor, systeem moet worden gerepareerd, er word niet een nieuw pootje opgestuurd maar een compleet nieuwe behuizing van het scherm. En die willen ze dan alleen zelf vervangen. Bij dell zou dit probleem je 250 - 320 euro ex btw kosten.

Ik snap niet dat je rondjes tekent om schermen terwijl je in die tijd ook even met Acer had kunnen bellen. Want dat zal je nu alsnog moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
Pixal schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:00:
Ik weet de policy van Acer niet, sommige fabrikanten sturen tegen een kleine vergoeding een pootje op. De meeste fabrikanten echter vragen hier grof geld voor, systeem moet worden gerepareerd, er word niet een nieuw pootje opgestuurd maar een compleet nieuwe behuizing van het scherm. En die willen ze dan

Ik snap niet dat je rondjes tekent om schermen terwijl je in die tijd oalleen zelf vervangen. Bij dell zou dit probleem je 250 - ex btw kosten.ok even met Acer had kunnen bellen. Want dat zal je nu alsnog moeten doen.
Ik wil nog niet met acer bellen omdat ik aanneem dat ik mijn naam e.d. door moet geven. Mocht ik ook nog eens wat hebben wat onder de garantie valt en zij zien dan dat het probleem gerepareerd is, dan weten zij dus dat ik zelf mijn behuizing open heb gehad en geeft dus weer problemen met garantie.

Als echt niemand anders een oplossing weet dan bel ik wel, maar liever los ik het dus zelf op vanwege het prijsverschil.

Eigenlijk hoop ik dus dat iemamd hetzelfde heeft gehad met een acer.

[ Voor 4% gewijzigd door arnax op 14-03-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49143

Bel of mail ff http://www.imd.nl zijn erg duidelijk en de service is goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-06 18:07
ooh je belt niet omdat je ze eventueel nog een poot uit wilt draaien,

nee kijk dan snappen we het.