Toon posts:

Asus P5GD1-VM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ...

Gister rond uur of 10 zat ik mijn systeem eens na te kijken en zag dat deze maar op 200 Mhz FSB draaide. Ik moet 800 halen met mijn p4 3.0. Dus ik ging een bios update doen. Netjes via de tool eerst een backup gemaakt. Op mijn lokale hdd gezet... balen idd, want net netjes al mijn kabels weg gewerkt haha.. [b]Maar nu telkens als ik mijn pc start blijft hij hangen naar de raid bios te hebben geladen. net of hij niet goed heeft geupdate. Vandaar dat ik een standaard bios wil.

Nu was mijn vraag heeft iemand toevallig nog een standaard BIOS van de P5GD1-VM ?! Als iemand die toevallig zou hebben zou dat helemaal toppie zijn !!

Groeten
Maikel !!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 14:35 ]

Verwijderd

Kijk eens op www.asus.com
btw ik begrijp jou verhaal niet helemaal!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 14:33 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dit al gelezen? PMG FAQ 4x200=800. Sowieso kan je ervan uitgaan dat als de snelheid van je CPU wel goed is, de FSB ook goed staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dankje, want hij geeft in windows 200 Mhz aan.

Nu moet ik nog altijd wel de standaard bios .rom hebben. Iemand? :)-

Is het tevens mogelijk om mijn cpu wat te overclocken, bij AMD ging het altijd goed en makkelijk via de multiplier. Intel weinig ervaring ermee, maar kon iig niks in de bios vinden ( toen het nog werkte. )

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 14:41 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik snap niet dat je de BIOS zelf niet kon vinden, maar aangezien ik de beroerdste niet ben:
http://dlsvr01.asus.com/p...et775/P5GD1-VM/VM1014.zip

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:40:
Ik snap niet dat je de BIOS zelf niet kon vinden, maar aangezien ik de beroerdste niet ben:
http://dlsvr01.asus.com/p...et775/P5GD1-VM/VM1014.zip
die had ik gedownload, op floppy gezet. Maar zodra ik hem doe laden via alt+f2 en dan geeft hij netjes aan, loaded succefully etc... reboot, floppy eruit. En hij blijft hangen... Numlock reageert niet.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, doe eens een bios reset (dmv het batterijtje of jumper switchen manier). Misschien dat het dan helpt.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:25:
Hmm, doe eens een bios reset (dmv het batterijtje of jumper switchen manier). Misschien dat het dan helpt.
Batterij geprobeert gister, geen resultaat. Heb jumpertje nog niet geprobeert...
Pagina: 1