..in het studentenhuis waar m'n zusje woont. PC boot gewoon met alleen voeding erin, echter als ik de monitorkabel (dit is gewoon een losse kabel, zit nergens in) erinstop, dan begint hij opeens te piepen en kan hij de HD niet meer goed lezen. Windows boot niet meer en je hoort een constanc pc speaker geluid, achter elkaar, kleine tikjes. Nu heb ik even getest, ik hield pc vast, en m'n zusje, zusje raakte pc aan en verwarming en we voelden de stroom door ons heen gaan zeg maar.
Specs:
- Amd Athlon xp 2000+
- 512 MB ram
- voeding: 250 Watt
- onboard vidkaart, 32 mb Geforce 2 GTS
- Moederbord: op dit moment geen idee, denk ook niet dat dat belangrijk is.
Nou heb ik dit probleem alleen in haar studentenhuis. Bij mij (ook studhuis) werkt ie prima, ook geen geaard stopcontact, zelfde bij m'n ouders thuis. Nu vroeg ik me af of jullie misschien weten waar het aan ligt. Een reststroom die niet weg kan?
Wat heb ik geprobeerd: geaard stopcontact in studentenhuis, zelfde probleem. Andere voedingkabel: zelfde probleem. Steeds als er ook maar iets op aangesloten zit, behalve de voedingkabel ( en dit is meestal dus als de monitorkabel er los in zit, heb het ook al 1 of 2x gehad met alleen tobo +muis) dan flipt hij. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Specs:
- Amd Athlon xp 2000+
- 512 MB ram
- voeding: 250 Watt
- onboard vidkaart, 32 mb Geforce 2 GTS
- Moederbord: op dit moment geen idee, denk ook niet dat dat belangrijk is.
Nou heb ik dit probleem alleen in haar studentenhuis. Bij mij (ook studhuis) werkt ie prima, ook geen geaard stopcontact, zelfde bij m'n ouders thuis. Nu vroeg ik me af of jullie misschien weten waar het aan ligt. Een reststroom die niet weg kan?
Wat heb ik geprobeerd: geaard stopcontact in studentenhuis, zelfde probleem. Andere voedingkabel: zelfde probleem. Steeds als er ook maar iets op aangesloten zit, behalve de voedingkabel ( en dit is meestal dus als de monitorkabel er los in zit, heb het ook al 1 of 2x gehad met alleen tobo +muis) dan flipt hij. Waar zou dit aan kunnen liggen?