[OC-939] A8N32-SLI Deluxe - OC Thread Part 1

Pagina: 1
Acties:

• Skoop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik vind dat dit moederbord ook een topic verdient, deze moet echten niet onderdoen tegen de DFI

En Grafisch is dit moederbord de beste in deze tests

http://www.neoseeker.com/...ews/asus_a8n32-sli/1.html

Iemand die al zo een mb heeft kan hier terecht om erover te praten

Binne 2 maand ga ik me ook zo ene halen, want dees is meer toekomst gerichter dan die DFI mb.

Grtz Skoop

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07-2025
8)7 een topic openen zonder info... had even gewacht totdat je de mobo had en had iig wat OC informatie gegeven... dit is natuurlijk niets

Overigens lees ik in de link die je geeft dat huidige generatie vid-kaarten aan 8 lanes genoeg hebben en dat de DFI nf4 bordjes over het algemeen beter presteren dan die nieuwe plank...

Misschien sowieso wat vroeg voor deze topic...

U vraagt, wij antwoorden.

Verwijderd

Ik heb dit mobo en ben er sinds een tijdje mee aan het overklokken. Heb bevalt me goed. Mijn 3800+ x2 @ 2700Mhz loopt met dit mobo 24h+ dual prime stabiel op 1,52V. Misschien een idee om ieder zijn bios instellingen te laten posten omdat hier echt zoveel in te stellen is.
Hoop dat dit een interessante topic wordt.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
qua overclock mogelijkheden vind ik dit moederbord niet kunnen tippen aan een DFI variant.

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
sorry foutje

[ Voor 88% gewijzigd door Mili op 15-03-2006 03:43 ]

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10-2025
Ff een vraagje..

Ik zag dat er 2 verschillende typen van dit moederbord zijn; de A8N32-SLI Deluxe en de A8N32-SLI Deluxe with WiFi, maar volgens Asus support hebben alle Deluxe versies standaard WiFi on board.. Klopt dit?

Ik bedoel er zit een connector voor een WiFi-kaartje op het moederbord, maar zit er ook al een WiFi-kaartje met tafelantennetje in de doos? Volgens de paar winkels die ik heb gebeld namelijk niet.

thnx.

Kepi_nl

• Skoop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Normaal gezien kan je ze met en zonder kopen, eerder denk ik dat het een optie is, zoals die extra cooler voor die passive :)
Pagina: 1