Toon posts:

MacBookPro geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat in de macbookpro het volgende geheugen wordt gebruikt:
667MHz DDR2 PC2-5300 SO-DIMM

Is het mogelijk om RAM te bestellen van een ander merk dat conform is aan het bovenstaande en deze in de macbookpro te steken of moet je echt de RAM van de apple site bestellen.

Ik vind persoonlijk de RAM van de apple site verschrikkelijk duur als ik deze vergelijk met prijzen op andere sites.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Nee hoor, hoeft niet per se. Kijk even in het grote MacBook Pro topic. Daar waren al gebruikers die Kingston geheugen erbij in hadden gezet en dat werkte goed.

Ik heb zelf bij de Apple Centre een extra reepje gehaald voor de helft van de prijs in de Apple Store.... het overwegen ook waard dus. Daarnaast als je het bij hun haalt zetten ze het er ook gelijk voor je in met behoud van garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je.

Ik zal zeker eens overwegen eens langs de apple store te gaan en dit te vragen.
Bedankt voor de info.

Cheers

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over geheugencompatibiliteit met Apple notebooks is echt heel veel te vinden met de search. Ook zijn er genoeg ervaringen te vinden van users die hun geheugen hebben uitgebreid met so-dimms van andere leveranciers. Ik heb zelf goede ervaringen met Kingston en Dane-Elec. Veel shops bieden ook speciaal Apple-compatible geheugen van gangbare merken aan tegen een kleine meerprijs (ten opzichte van normaal geheugen). Bijvoorbeeld de tweakers.net Gegeugenshop en www.mailamac.nl :)
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.