Waar videokaart te kopen?!

Pagina: 1
Acties:

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011
Een goedemiddag dames en heren,
Ben zo blij om weer terug te zijn op GoT:) misschien zijn er nog een paar van jullie die mij nog onthouden, heb een of twee van de 'grote Asus A7N8X' topics gestart, toendertijd (2 jaar geleden) maar ben nu woonachtig in Zuid-Afrika, heb hier middelbare school afgemaakt, en zit nu op de Noord West Universiteit op de Potchefstroomcampus, doe Psychology and Law, waardoor ik gelukkig nu internet toegang heb in de bibliotheek, vandaar dat ik jullie weer ga lastigvallen met vragen:D

Maar genoeg introductie, zoals jullie in m'n sig kunnen zien is m'n videokaart noggal verouderd, alhoewel hij nog redelijk games kan hanteren is de kwaliteit gewoon niet goed genoeg meer in vergelijking met DX9 kaarten. Heb de laatste tijd beetje rondgebrowsed hier op GoT, en heb besloten dat ik graag een 6600 GT wil aanschaffen, nu zijn d'r twee sites in ZA www.buycomputers.co.za en www.computersonly.co.za, maar bij beiden liggen de prijzen tussen de 1300/1400 Rand, wat je uitwerkt op zo'n 180 euro give or take, terwijl ik op pricewatch prijzen zie van rond de 130 euro, en student zijnde, vooral hier is elke euro.. of rand z'n geld waard! Enig iemand van jullie een idee wat slimmer zou zijn, waar om te kopen? Is het mogelijk om in NL te bestellen, of America, en werkt me dat goedkoper uit? En wat van het risiko? Hier bij lokale shops kopen is niet te doen want dan lopen prijzen op tot 1800 Rand en meer... dat trekt mijn budget niet.. help please?

P.S. Als ik weer zo slim ben geweest om m'n topic op de verkeerde plek neer te gooien zouden jullie dan een modje willen waarschuwen!! Thanks!

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Verwijderd

Heb net de 6800 non gt gekocht voor 129 eruro.

Je kan (als het een beetje mee zit) de rest van de piplines en de shaders unlocken, dan zit je even snel als die 6800GT.

Bij mij kon ik alles unlocken. :D

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:46

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verkijk je je niet per ongeluk op de hoeveelheid geheugen? Want 180e is hier ook een standaard prijs voor een 6600GT, maar dan heb je wel de 256MB variant.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Krewcial

Je kan (als het een beetje mee zit) de rest van de piplines en de shaders unlocken, dan zit je even snel als die 6800GT.

Bij mij kon ik alles unlocken
Mjah ik weet, heb paar topics gelezen, maar wat zijn de kansen dat het lukt, ga dat risiko liever niet nemen, plus het feit dat de financien beperkt zijn... het gaat me meer om het feit waar het voordeliger cq veiliger is om te kopen...
Orion84 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:54:
Verkijk je je niet per ongeluk op de hoeveelheid geheugen? Want 180e is hier ook een standaard prijs voor een 6600GT, maar dan heb je wel de 256MB variant.
Nopes, als je op die sites kijkt zie je op de ene een goedkopere, zeg maar rip-off 6600 GT, en een van Chaintech, en op de andere een van XFX, die Chaintech ligt rond de 1400, en die XFX rond de 1500 Rand. En ze zijn beide 128MB...

[ Voor 32% gewijzigd door Krewcial op 13-03-2006 13:00 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-07 15:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Bij mij kon ik alles unlocken. :D
hey revolt je signature klopt niet :P

een Nforce6800 bestaat niet :P

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-07 15:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Orion84 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:54:
orion helaas is het zo dat de agp versies in de winkels ook voor 160-190 verkocht worden
(6600GT 128MB)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Hahaha lol 8)7

Dank je voor je opmerkzaamheid :+

• Krewcial
@ Def!ance

Lijkt mij dat jij hetzelfde bordje hebt als ik, loopt 't een beetje met die XFX?

• Krewcial
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:01:
Hahaha lol 8)7

Dank je voor je opmerkzaamheid :+
Loop je die Radeon en die 6600GT misschien CrossSLI? lol _/-\o_

Maar genoeg lol van mijn kant, niemand echt een idee wat het beste is wat ik kan doen op dit gebied?

[ Voor 19% gewijzigd door Krewcial op 13-03-2006 13:14 ]

• Krewcial
*Schop!*

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Misschien een rare suggestie maar staat er in vraag en aanbod niks interessants ? Mischien kan je iemand zo gek krijgen om de videokaart naar je toe te sturen als dat betaalbaar is.

*

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Hoe zit het met de betrouwbaarheid van pakketverzendingen naar Zuid Afrika?

En hoeveel zal dat kosten? Vergelijk dit met wat er lokaal te halen valt. Kans dat bijvoorbeeld een onderdeel het niet werkt, dan moet je terugsturen, daar gaan weken overheen natuurlijk.

Ik weet niet of je wel eens thuis komt in NL. Dan zou ik gewoon in de winkel halen en zelf meenemen bijvoorbeeld.

Misschien een pa of ma die het voor je wilt bestellen. Of zelfs vriend, die dat ding test oid voordat hij het naar jou stuurt?

[ Voor 15% gewijzigd door M.I.G. op 15-03-2006 12:03 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is 't niet heel handig,
om 'n neef/ vriend hier in Nederland 'n gra-ka te laten kopen
die hij dan naar jou opstuurt in Afrika? Lijkt mij 't goedkoopste!

Hier koop je 'n gra-ka voor 130 eu's en die laat je opsturen!
Ik kan me niet voorstellen dat dat opsturen ook iets van 50 euro kost!

Laat dat is uitzoeken door 'n neef/ vriend van je!

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Krewcial
CLB schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:05:
Is 't niet heel handig,
om 'n neef/ vriend hier in Nederland 'n gra-ka te laten kopen
die hij dan naar jou opstuurt in Afrika? Lijkt mij 't goedkoopste!

Hier koop je 'n gra-ka voor 130 eu's en die laat je opsturen!
Ik kan me niet voorstellen dat dat opsturen ook iets van 50 euro kost!

Laat dat is uitzoeken door 'n neef/ vriend van je!
Thanks voor het advies allen:) ja ik heb nog wel een paar vrienden aan de overkant daar rondhangen, zal een van hun wel eens vragen hoeveel dat moet kosten en of het idd voordeliger is! Thanks wederom voor de tips!

Pagina: 1