Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

trojan win32/agent.PK in geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
trojan Win32/Agent.PK found in operating memory. NOD32 cannot clean this infiltration. No action can be applied to memory infiltration

Deze trojan krijg ik dus echt niet weg, adaware geprobeerd, verschillende virusscanners (mcafee,nod).

Wanneer ik dan wil formatteren geraak ik niet verder dan het laden van de installatiebestanden, en dan krijg ik een blauw scherm met error en melding : of er zou een virus aanwezig moeten zijn, of slecht apparaat. Dat laatste kan ik uitsluiten.

Iemand idee hoe deze trojan te verwiijderen of hoe mijn systeem opnieuw te kunnen formatteren?

Verwijderd

Probeer eerst je schijf eens op te schonen in een systeem met een goed bijgewerkte virus scanner zou ik zeggen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als je de schijf toch wel wil formateren, kan je net zo goed de partitie verwijderen en dan die opnieuw aanmaken.

Verwijderd

Scannen in veilige modus?

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
Installatiecd in je drive zetten, alle partities weggooien, pc aan en uit zetten, en dan opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
probleem is dat ik bij een poging geraakt ben tot het verwijderen van de partitie, maar dan blokkeert hij weer volledig.

Ik zal nu eens proberen de installatie te starten in veilige modus.

Verwijderd

dan zit i niet in het geheugen, maar op je hd, als je pc van het stroomnet afhaald, dan moet alles weg zijn.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:35:
probleem is dat ik bij een poging geraakt ben tot het verwijderen van de partitie, maar dan blokkeert hij weer volledig.

Ik zal nu eens proberen de installatie te starten in veilige modus.
Of booten van een live cd...
Dan is je systeem zowieso niet gestart van de huidige installatie en een cd kan niet geïnfecteerd raken :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 20:39

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

start->uitvoeren->msconfig-> klik de tab "opstarten" aan en alles uitvinken wat je niet kent (virusscanner laten staan en eventueel msnmsgr(MSN). Voor de rest mag alles eigenlijk uit.

Ga daarna naar de tab services en vink "alle microsoft services verbergen" aan, daarna vink alle services uit behalve de service van je virusscanner.

Start hierna de computer opnieuw op en draai een scan met www.hitmanpro.nl en je virusccanner of download en installeer deze gratis virusscanner en doe een scan:

http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

Geheid dat je van de meeste troep af bent.

Hierna kan je vervolgens nog vanalles doen zoals microsoft antispyware draaien:
http://rapidshare.de/file...tiSpywareInstall.rar.html

of nog extra tweaks uitvoeren (zie eerste 10 links bij super downloads).
http://links.goedbegin.nl

[ Voor 37% gewijzigd door XthinkZ op 13-03-2006 16:06 ]

Pagina: 1