WMV, AVI 2x zoomed zonder dat resolutie flimpje verandert!

Pagina: 1
Acties:

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik ben laast bezig geweest met video editen toen heb ik daar een avi van 2,3 gb uit geexporteerd, daarna met het programma MMconvert, waar je van alles naar alles kan converteren. Bij dit programma installeert hij de FFdshow codecs en decoders en Windows Media Encoder. Met windows media enconder heb ik van de 2.3GB avi een 13 mb WMV van gemaakt. Die speelde hij goed af maar de volgende dag speelde alle filmpjes in Windows Media Player en in VideoLan alles 2x zoomed af maar de frame size was nog steeds zelfde gebleven (640x420). Dit is dus bij AVI en WMV video's meer heb ik niet getest. Ik zie nu dus het midden van de filmpjes 2x uitvergroot, en op 50% of 200% zetten helpt ook neit in Win Media Player.
Daarna heb ik geprobeerd de FFdshow te verwijderen, maar dat had geen resultaat, daarna opniew geinstalleerd maar ook geen resultaat. Dit is dus aardig irritant probleem, omdat ik veel video's afspeel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Verwijderd

Ik denk dat er ergens in je videosettings een Zoom staat in overlay :)

als ik het goed heb

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Sorry ik kom er nu dus precies achter dat het lag aan Nvidia Zoom Overlay opties :P
sorry voor nieuwe topic hij kan dus nu opslot. Al twee dagen bezig naar oplossing zoeken, precies 2 min naar topic posten kom ik er achter wat het was 8)7 ! Zo zie je maar GOT brengt je op goeie ideen _/-\o_

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4